RENGINIAI
RENGINIAI > Nustatome ir keičiame kainą. Ką svarbu žinoti kiekvienam verslui? (2 nuotoliniai susitikimai) | Spausdinti |
Nustatome ir keičiame kainą. Ką svarbu žinoti kiekvienam verslui? (2 nuotoliniai susitikimai) | 2020 05 13 |
- Sužinosite, kokie pagrindiniai instrumentai ir metodai naudojami nustatant kainą ir ją keičiant
- Suprasite, kodėl ir kaip prognozuoti vartotojo reakciją ir jo elgseną keičiant kainą
- Analizuosite kainos nustatymo, keitimo praktines situacijas, kurios leis priimti geriausius sprendimus jūsų versle
Apie mokymus
Mokymai vyks nuotoliniu būdu. Kviečiame į 2 susitikimus:
- Gegužės 28 d. Vartotojo jautrumas kainai ir jo valdymas. Kokius instrumentus naudoti nustatant kainą?
- Gegužės 29 d. Kainos keitimo žingsniai – ko nedaryti? Psichologinė kainodara.
Tiesa yra ta, kad vartotojai neperka prekės tik dėl kainos. Jie perka dėl daugelio veiksnių: jiems patinka prekės ženklas.
Jie nori išbandyti tą prekę ar paslaugą, kurią rekomendavo jo draugas socialiniuose tinkluose. Jie nenori mokėti nei per daug, nei per mažai.
Jie gal rinktųsi kitą prekę, bet ji šiuo metu yra nepasiekiama. Kaina dažnai gali būti vienu iš stimulų, kuris gali duoti teigiamą arba neigiamą impulsą jūsų klientui.
Mokymuose Jūs:
- Sužinosite, kokie pagrindiniai instrumentai ir metodai naudojami nustatant kainą ir ją keičiant
- Suprasite, kodėl ir kaip prognozuoti vartotojo reakciją ir jo elgseną keičiant kainą
- Analizuosite kainos nustatymo, keitimo praktines situacijas, kurios leis priimti geriausius sprendimus jūsų versle
- Sužinosite aktualiausias kryptis kainodaroje, kurios stipriausiai daro ir darys įtaką jūsų esamiems ir būsimiems klientams.
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Mokymus veda
Indrė Radavičienė, kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė. Vartotojų elgsenos ir kainodaros ryšiu domisi daugiau nei 10 metų. Labiausiai patinka kurti tokius kainodaros modelius, kurie yra sąžiningi vartotojui ir leidžia įmonei generuoti pelną. Doktorantūros studijos, verslo konsultaciniai projektai, stažuotės ir darbas garsiausiose pasaulio kainodaros konsultacijų kompanijose suformavo ir toliau formuoja patirtį, kuria nori pasidalinti ir įkvėpti „prisijaukinti“ kainodarą.
Programa
Įvadas
- Elgsenos kainodaros samprata ir jos ryšys su vartotojų elgsena
- Kainos pozicionavimas ir strategijos
- Vertės kainodara: prekė versus paslauga
- Vartotojo jautrumas kainai ir jo valdymas
- Praktinė užduotis – dėl kokių priežasčių kainą būtina/ nebūtina segmentuoti
- Apibendriname: sukuriame priežasties-pasekmės kainos suvokimo modelį drauge
Kaina
Dalyvio mokestis (Mokymai vyks gegužės 28–29 d.)
306 Eur
+ PVM Įprasta kaina 340 Eur