RENGINIAI
RENGINIAI > Renginys smulkiajam ir vidutiniam verslui | Spausdinti |
Renginys smulkiajam ir vidutiniam verslui | 2019 11 20 |
Daugiau kaip 20 verslininkų ir konsultantų verslo auginimo pamokos ir praktinės priemonės:
Kaip rasti ir išlaikyti darbuotojus?
Kaip išnaudoti socialinius tinklus?
Kaip gauti papildomo finansavimo?
Kaip didinti pardavimus?
Pranešėjai
Pokalbis su svečiu iš užsienio: Dušan Olaj, pripučiamų oro konstrukcijų projektuotojos ir gamintojos DUOL įkūrėjas ir vadovas. Slovėnijoje įsikūrusi kompanija jau yra įrengus per 1600 objektų visame pasaulyje ir bendradarbiaudama su Europos kosmoso agentūra bei NASA kuria projektus padėsiančius naujakuriams Marse. Nuo „garažo“ iki tarptautinės bendrovės DUOL užauginęs vadovas šiais metais buvo apdovanotas Slovėjinos verslo „Oskaru“ už pasiekimus. Pokalbis - anglų kalba, vertimas nenumatytas. |
Verslo planas leidęs augti 3 kartus Čiužinių gamybos įmonę „Lonas“ 1993 metais įkūrė Kazimieras Jakutis. Per 26 metus įmonė užaugo nuo čiužinių gamintojų iki miegamojo ekspertų, kuriančių savo čiužinių, jų priedų ir miegamojo baldų kolekcijas. Šiandien prie „Lono“ įmonių grupę sudarančių verslų stovi jau dvi Jakučių šeimos kartos. Domas Jakutis, „Lono“ vadovas pranešime pasidalys, kokie nepatogūs sprendimai padėjo pagrindą augimui, kaip ambicingą planą paversti verslo praktika. |
Verslo istorija atidariusi duris į 1000 JAV ir Kanados parduotuvių Šeimos įmonė 2009 metais pristačiusi Lietuvai ir Europai „Gentle day“ prekių ženklą, sukėlė tikrą revoliuciją higienos įklotų rinkoje. Inovatyvūs ir patentuoti produktai lentynose atsistojo šalia pasaulinių prekės ženklų ir atrado savo pirkėją – šiandien „Gentle day“ galima įsigyti 15 Europos šalių, JAV ir Kanadoje. Vilmantė Markevičienė, viena iš verslo įkūrėjų, pasidalys, kur rasti inovacijų, kaip parduoti „nepatogų“ produktą ir kas augina pardavimus JAV. |
Kaip atrasti „uberį“ savo įmonėje? Jurijus Laneckis statybų sektoriuje dirba nuo 2003 metų. Tuo metu karjerą pradėjęs kaip pagalbinis darbuotojas, praėjo visas stoteles iki galutinio sprendimų priėmėjo. Darbe Jurijus daugiausia dėmesio skiria procesų optimizavimui ir naujų technologijų diegimui, būtent taip atsirado ir laisvai samdomų statybininkų platforma „Valandinis“. Įmonės viduje užgimęs startuolis peraugo į atskirą ir sėkmingai veikiančią įmonę. Tai Jurijus gali patvirtinti skaičiais – per 11 mėnesių buvo pasiekta 1 milijono apyvarta ir įmonė yra pelninga nuo pirmosios dienos. Savo pranešime vadovas pasidalys, kaip ir kitiems atrasti naujų verslo galimybių ar modelių savo organizacijų viduje. |
Kaip kinams parduoti lietuvišką prekę? Dažnai Lietuvoje įprastas, kasdienis produktas ar paslauga Kinijoje gali kainuoti dešimt kartų daugiau. Kol vystosi gamybos sektoriaus profesinis standartas, vartotojai pasiryžę mokėti premium kainą už kokybiškus importuotus produktus. Europos Sąjungos standartai vertinami itin aukštai: vartotojai ieško patikimų prekių, o verslai ieško patikimų partnerių. Kaip reikėtų pasiruošti norint dirbti su Kinijos rinka? Kokioms lietuviškoms kompanijoms čia geriausiai sekasi? Lina Bartusevičiūtė dalysis savo 10 metų gyvenimo ir darbo Kinijoje patirtimi bei verslo istorijomis, kurios sulaužys egzistuojančius stereotipus bei padrąsins plėtrai. |
Mitai ir realybė apie e. prekybą Simas Šarmavičius su komanda per 7 metus išaugino „Gera dovana” grupės el. prekybos rezultatus Lietuvos, Lenkijos, Latvijos rinkose, apimančiose 42 mln. gyventojų. Šiuo metu el. prekybos kanalo apyvarta sudaro daugiau nei 50 proc. visų įmonės pardavimų. Jo iniciatyva „Gera dovana” grupėje vystoma pirmoji Lietuvoje grožio paslaugų platforma www.pasiutuslape.lt, auganti daugiau nei 200 proc. per metus. Simas taip pat dėsto el. prekybos kursą Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje bei yra nepriklausomas el. prekybos konsultantas. Simo pranešimas bus skirtas ir šiandien jau vystantiems savo el. prekybą, ir dar tik galvojantiems apie šį pardavimo kanalą. Anot jo, yra daug dalykų apie kuriuos verslai nepagalvoja imdamiesi el. prekybos. Pavyzdžiui yra manoma, kad sukurti el. parduotuvę yra brangu, bet tai yra mitas – iš tikrųjų brangu yra ją vystyti. Taigi per praktinius pavyzdžius Simas sugriaus el. prekybos mitus ir pasidalys patarimais, kurie gali padėti auginti pardavimus internete. |
15 minučių metodas atlaisvinantis darbų kalendorių ir sumažinantis streso lygį Ką daryti kai darbuotojai nuo pačio ryto išsirikiuoja eilėje su klausimais? Tik spėji apsidairyti, o jau ir pietų laikas. Su kiekviena diena juntamas vis didesnis stresas, nes apima „voverės rate“ jausmas. Dažnas pagalvoja, kad norėtųsi laiką skirti strateginiams planams, naujų idėjų paieškai. Tačiau, vadovai sako, jog tai dažnai pavyksta tik išvykus atostogauti. 15 minučių metodo pagalba atlaisvinsite savo dienotvarkės valandas ženkliai. Liana Mogišaitė, jau 16 metų yra profesionali mokymų trenerė, specializuojasi ugdant asmeninius ir tarpasmeninius įgūdžius: komandinį darbą, asmeninį efektyvumą planuojant laiką ir valdant stresą. Lianos klientai yra „Vilniaus pergalė“, „Biržų duona“, „BIOK Laboratorija“, „Eika“, „FL Technics“ ir kt. |
Kaip logistikos sprendimai griauna pirkimo internete barjerus Dažna verslo, kuris žengia į e-komerciją, problema, kad daug galvojama apie prekės pateikimą vartotojams, jo kainodarą, rinkodarą, tačiau pamirštama mažiausiai „įdomi” dalis – kaip bus užtikrintas parduodamų ir sandėliuojamų prekių judėjimas bei jų likutis? Kaip bus sprendžiama prekių sandėliavimo problema, jeigu verslo pradžioje net nėra galimybių turėti nuosavų sandėlių? Kaip užtikrinti, kad prekių nebūtų parduota daugiau, nei jų yra? Kaip užtikrinti, kad pirkiniai klientus pasiektų pačiu patogiausiu būdu? „Lietuvos paštas“, turėdamas tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje, klientams gali pasiūlyti pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas. Edvarda Reičiūnaitė, vadovaujanti paslaugų departamentui, padeda verslo klientams surasti geriausiai jiems tinkančius prekių ar paslaugų logistinius sprendimus. |
Kodėl 1 sutaupytas euras yra lygu 5 uždirbtiems eurams? „Cherry servers“ teikia debesijos paslaugas smulkioms ir vidutinėms įmonėms tarptautiniu mastu. Įmonė turi klientų iš 170 pasaulio šalių, o viso komandoje yra 39 darbuotojai. Prieš kelerius metus įmonės vadovas nusprendė pakeisti tai, kaip jų organizacijoje yra perkama. Dažnai organizacijos nesusimasto, kad svarbu ne tik auginti pardavimus, bet ir valdyti tai, kaip organizacija perka, nes išlaidos tiekėjams gali sudaryti – net iki 90% įmonės apyvartos. Pokyčiai įmonei atnešė ne mažesnį nei 15 proc. kasmetinį sutaupymą, o taip pat sukūrė papildomų verčių. Artūras ir Mantas pasidalys, kaip pavyko įtikinti kolegas ir įveikti tiekėjų pasipriešinimą, o taip pat kokių šalutinių ir teigiamų efektų tai sukėlė. |
Kodėl motyvuojami žmonės nedirba? Jaukūs, namus primenantys, kūrybiškumą ir bendradarbiavimą skatinantys biurai, darbuotojai su šlepetėmis, tryliktas atlyginimas, automobilis, kuras, socialinės garantijos ir t.t. Šias ir daugelį kitų išorinės motyvacijos priemonių pasitelkdamos organizacijos dažnai tiki, kad darbuotojų produktyvumas kyla iš jų pasitenkinimo. Tačiau ar tikrai yra taip? O kas, jei viskas atvirkščiai – iš produktyvumo kyla pasitenkinimas? Jei iš tikrųjų yra taip, tuomet kas paskatina darbuotojų produktyvumą? Ar mus visus įkvepia tie patys dalykai? Darbuotojų motyvacijos valdymas – sudėtingas menas, reikalaujantis kūrybingai derinti įvairius įgūdžius ir kompetencijas. Gintarės Varnelės, „TMD partners” konsultantės, pranešimo metu išgirsite esmines tiesas, paremtas naujausiais tyrimais bei kompanijų patirtimi apie darbuotojų motyvaciją, taip pat praktiškus patarimus, kaip visa tai įvaldyti ir pritaikyti savo organizacijose. |
5 miestai Pasirinkite jums artimiausią vietą – konferencija vyks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje |
20 pranešėjų Išgirskite sėkmės istorijas iš pirmų lūpų – patirtimi dalinsis įvairių sričių verslininkai |
3 salės Galėsite pasirinkti jums aktualiausią pranešimą ar asmeninę konsultaciją pasirinkta tema |
Gazelė 2019 Greičiausiai augančių įmonių apdovanojimai |
Programa
Bilietai
Dalyvio mokestis
84 €
+ PVM 21%
Įprasta kaina 116€
Kas antram dalyviui iš tos pačios įmonės taikoma 50% nuolaida. Kaina galioja iki lapkričio 21 d.
pertraukų metu
medžiaga