RENGINIAI
RENGINIAI > Tikroji nuolaidos kaina: kada ir kaip (ne)duoti? | Spausdinti |
Tikroji nuolaidos kaina: kada ir kaip (ne)duoti? | 2018 11 07 |
„Specialūs pasiūlymai“, „Vidurio sezono išpardavimas“ ir dar daug variantų, už kurių slepiasi didesnė ar mažesnė nuolaida. Kliento klausimas pardavėjui „tai gal nuolaidą pritaikysite?“ - dažnesnis nei „laba diena“. Čia, jei kalbėtume apie B2C pardavimus. Nuolaidomis mus lepina, vilioja ir gundo.
„Pas Joną pigiau“, - remiame mes prie sienos pardavėjus. B2B segmente kiek kitaip, nors iš esmės panašu – nebus nuolaidos, išvysi mano, pas konkurentą traukiančio, nugarą, jei ne žodžiais, tai kūno kalba ir mimika transliuoja galimas klientas. O ką daryti pardavėjui?
Duoti nuolaidą ar ne? Ir ką ta nuolaida reiškia svarbiausiai įmonės finansinio balanso eilutei – pelnui?
Jūs sužinosite:
- Kaip nuolaidos veikia bendrąjį ir grynąjį pelną bei pelningumą skirtingose veiklose?
- Kokia yra nuolaidų įtaka lūžio taškui?
- Kokios nuolaidos ir kada gali būti pateisinamos finansinio rezultato požiūriu?
- Kas svarbiau: pelnas ar pardavimų augimas?
- Nuolaidos kaip verslo strategija.
- Ar įmonė gali sėkmingai gyvuoti be nuolaidų?
- Kada duoti nuolaidą yra gerai – dvipusės nuolaidos jėga.
- Kaip įvertinti nuolaidos (ne)naudą derybų metu?
- Kokie yra namų darbų aspektai ruošiantis pardavimo deryboms – skaičiai ir psichologija.
- Kaip padėti pardavėjams tinkamai pasiruošti deryboms?
- Kokia yra nuolaidų sistemos sąsaja su įmonės kultūra ir veiklos rodikliais?
- Kokios yra įmonių nuolaidų praktikos ir modeliai, jų privalumai ir trūkumai?
- Kokia yra savivertės įtaka mūsų darbo rezultatams, santykiams, pasitenkinimui gyvenimu ir gyvenimo būdui?
- Kokios yra savivertės ir pardavimo rezultatų sąsajos? Kaip praktiškai kelti pardavėjo savivertę?
Nuolaidos įtaka finansiniam rezultatui
Rūta Vainienė, ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė.
Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja.
Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, valstybės finansų, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
Nuolaidos kaip vaistai – kada ir kaip (ne)duoti
Darius Montvila, UAB „BENCO Baltic Engineering Company“ vadovas
Pardavimo fizikas, darbo patirtis nuo tarptautinių kompanijų technikos direktoriaus iki pardavimų vadovo. Strateginių nacionalinių projektų derybininkas, 10 metų vadovaujantis savo verslui. Įgijęs patirties tiek pardavimuose, tiek pirkimuose Pabaltijyje, Skandinavijoje ir Azijoje.
Nuolaidos – laimėjimai ir pralaimėjimai
Dr. Šarūnas Nedzinskas – daugiau nei 20-ies metų verslo patirtį dr. Šarūnas Nedzinskas sukaupė dirbdamas vadovaujantį darbą bendrovėse „Intrum“, SEB bankas, „Švyturys-Utenos alus“, „Lietuvos draudimas“, DNB bankas. Pagrindinės sritys: aktyvūs pardavimai mažmeniniams ir verslo klientams, lyderystės, vertybių ir pardavimų mokymai darbuotojams. Šiuo metu jis vadovauja „Skuba“ grupės finansams.
Pardavėjo savivertė ir noras daryti nuolaidas
Laura Rimkutė, lektorė, verslo konsultantė, psichologė.
Verslo psichologijos magistrė, Lietuvos psichologų sąjungos narė, VU verslo mokyklos lektorė. Įgijusi 10 metų patirtį mokymų ir organizacijų konsultavimo srityje („Fiat Lux Personalo projektai“, „DOOR Training and Consulting Baltic“, „Happy Monday Consulting“, individuali veikla).