Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Lietuvos Respublikos asmenų registravimas pridėtinės vertės mokesčio mokėtojais dėl prekių įsigijimo iš kitos valstybės narės 2012 05 02

Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare, Lietuvos Respublikos asmenims atsirado prievolė registruotis PVM mokėtojais dėl prekių įsigijimo iš kitų valstybių narių.

 

1. Kokie Lietuvos Respublikos asmenys registruojami PVM mokėtojais?

 

PVM mokėtoju registruojami tokie prekes (išskyrus naujas transporto priemones ar akcizais apmokestinamas) iš kitų valstybių narių įsigyjantys Lietuvos Respublikos asmenys, kurie neprivalo būti ir (arba) nėra įregistruoti PVM mokėtojais savanoriškai dėl prekių tiekimo ir (arba) paslaugų tiekimo šalies teritorijoje; paslaugų iš užsienio apmokestinamųjų asmenų įsigijimo šalies teritorijoje ir (arba) paslaugų teikimo kitoje valstybėje narėje:

 

• ūkininkai, kuriems taikoma kompensacinio PVM tarifo schema, jeigu jie iš kitų valstybių narių įsigyja prekes savo vykdomai ekonominei veiklai;

 

• juridiniai asmenys, vykdantys ekonominę veiklą, tačiau neįsiregistravę PVM mokėtojais, nes vykdo veiklą, kuriai skirtų prekių ir paslaugų pirkimo (importo) PVM negali būti atskaitomas, arba atlygis iš jo vykdomos ekonominės veiklos šalies teritorijoje per paskutiniuosius 12 mėnesių nesiekė 155 000 Lt;

 

• fiziniai asmenys, vykdantys ekonominę veiklą (pagal verslo liudijimus, užsiimantys individualia ar profesine veikla), tačiau neįsiregistravę PVM mokėtojais, nes atlygis iš jų vykdomos ekonominės veiklos šalies teritorijoje per paskutiniuosius 12 mėnesių nebuvo didesnis kaip 155 000 Lt;

 

• juridiniai asmenys, kurie nėra apmokestinamieji asmenys (tai galėtų būti įstaigos, organizacijos, viešosios įstaigos, biudžetinės organizacijos, t.y. tokie juridiniai asmenys, kurie vykdo teisės aktų nustatytas funkcijas).

 

• o taip pat juridinio asmens statuso neturintys Lietuvos Respublikoje įsteigti kolektyvinio investavimo subjektai, kurių veiklos forma yra investicinis fondas, tačiau neįsiregistravę PVM mokėtojais, nes atlygis iš jų vykdomos ekonominės PVM apmokestinamos veiklos šalies teritorijoje per paskutiniuosius 12 mėnesių nebuvo didesnis kaip 155 000 Lt.

 

2. Kada Lietuvos Respublikos asmenims atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtojais dėl prekių įsigijimų iš kitos valstybės narės?

 

Lietuvos Respublikos asmenims, nurodytiems šio leidinio 1 punkte, prievolė registruotis PVM mokėtojais dėl prekių įsigijimų iš kitų valstybių narių atsiranda tuomet, jeigu visų įsigytų prekių (išskyrus naujas transporto priemones ar akcizais apmokestinamos prekes) vertė (neįskaitant PVM, sumokėto ar mokėtino kitoje valstybėje, iš kurios prekės buvo atgabentos) per kalendorinius metus yra didesnė kaip 35 000 Lt.

 

3. Ar iš visų kitų valstybių narių pardavėjų įsigytų prekių vertė yra įtraukiama į nustatytą 35 000 Lt ribą?

 

Skaičiuojant iš kitų valstybių narių įsigytų prekių vertę atsižvelgiama tik į tų prekių vertę, kurių pardavėjai yra ekonominę veiklą vykdantys kitų valstybių narių juridiniai ir fiziniai asmenys, kurie pagal savo valstybės teisės aktus įregistruoti (ar kitaip identifikuoti) arba privalo įsiregistruoti PVM mokėtojais, bet neatsižvelgiama į įsigytas prekes :

 

• kurios kitoje valstybėje narėje buvo apmokestintos taikant specialią apmokestinimo schemą (maržą);

 

• kurioms, jeigu tokių prekių tiekimai vyktų šalies teritorijoje, tai būtų taikomas 0 procentų PVM tarifas pagal PVM įstatymo 43, 44 ar 47 straipsnių nuostatas;

 

• kurių tiekimas, jeigu jis vyktų Lietuvoje, būtų PVM neapmokestinamas;

 

• kurias tiekiant buvo taikoma speciali PVM apmokestinimo schema nustatyta toje šalyje mažiems mokesčių mokėtojams,

 

• kurias asmenys tiekė kaip savo turtą, jeigu tai nėra ekonominės veiklos vykdymas.

 

Pavyzdys

 

Individuali įmonė per kalendorinius metus iš Lenkijos PVM mokėtojo įsigijo prekių už 45 000 Lt t.y. medienos dirbinių už 15 000 Lt ir antikvarinių baldų, kuriuos Lenkijos įmonė apmokestino taikydama specialią apmokestinimo schemą (maržą), už 30 000 Lt.

 

Skaičiuojant iš kitų valstybių narių įsigytų prekių vertę neatsižvelgiama į prekių, kurios kitoje valstybėje narėje, buvo apmokestintos taikant specialią apmokestinimo schemą (maržą). Todėl šiai individualiai įmonei nėra prievolės registruotis PVM mokėtoja dėl prekių iš kitos valstybės narės įsigijimo, nes per kalendorinius metus ji įsigijo prekių už 15 000 Lt, t.y. įsigytų prekių vertė neviršijo 35 000 Lt.

 

4. Ar asmenys, įsiregistravę PVM mokėtojais dėl prekių įsigijimų iš valstybių narių, turi skaičiuoti PVM ir nuo tiekiamų prekių ir/ar paslaugų?

 

Visi leidinio 1 punkte paminėtieji asmenys, privalomai ar savanoriškai įsiregistravę PVM mokėtojais dėl to, kad įsigyja prekes iš kitų valstybių narių privalo skaičiuoti ir deklaruoti ne tik prekių įsigijimo PVM, bet ir savo prekių ir/ar paslaugų pardavimo PVM, t. y. jiems yra prievolė, kaip ir asmenims įsiregistravusiems PVM mokėtojais, teikti PVM deklaracijas ir PVM įstatymo nustatyta tvarka mokėti į biudžetą apskaičiuotą PVM ir vykdyti kitas PVM mokėtojui nustatytas teises ir pareigas.

 

5. Kokios pasekmės laukia tų apmokestinamųjų asmenų, kurie nebūdami PVM mokėtojais, įsigyja prekių iš kitų valstybių narių už didesnę negu 35 000 Lt sumą?

 

Jeigu Lietuvos Respublikos apmokestinamieji asmenys neįsiregistruoja PVM mokėtojais savanoriškai prieš prekių iš kitos valstybės narės įsigijimą, tai jie neturi galimybės kitų valstybių narių prekių tiekėjams nurodyti savo PVM mokėtojo kodo.

 

Todėl prekių tiekėjai tiekiamoms prekėms netaiko 0 proc. PVM tarifo. Apmokestinamieji asmenys, neįsiregistravę PVM mokėtojais, privalės:

 

• sumokėti prekių tiekėjų apskaitos dokumentuose nurodytą prekių įsigijimo PVM, kuris bus apskaičiuotas pagal prekių tiekėjų ES valstybėse taikomą PVM tarifą;

 

• įsigytas prekes atvežę į Lietuvą, nuo tų prekių vertės (neįskaitant PVM sumokėto kitos valstybės narės asmeniui) privalės apskaičiuoti pirkimo PVM ir sumokėti į Lietuvos biudžetą, pagal Lietuvoje šioms prekėms taikomą PVM tarifą;

 

• pradedant ta mėnesio diena, kada iš valstybės narės buvo įsigytos prekės, privalės skaičiuoti sumokėti savo tiekiamų prekių ir teikiamų paslaugų pardavimo PVM;

 

• jeigu PVM mokėtoju neįsiregistruoja ūkininkas, kuriam taikoma kompensacinio PVM tarifo schema, tai jis netenka teisės gauti iš pirkėjų 6 proc. kompensacinį priedą, t.y. privalo išsiregistruoti iš Ūkininkų, kuriems taikoma kompensacinio PVM tarifo schema, registro.

 

Pavyzdys

 

Asmuo verčiasi žaislų prekyba prekyvietėse. Jis PVM mokėtoju neįsiregistravęs, nes per paskutiniuosius 12 mėnesių atlygis už parduotas prekes nebuvo didesnis kaip 155 000 Lt.

 

2012 m. jis iš Lenkijos įmonės įsigijo prekių, skirtų jo vykdomai prekybinei veiklai, t.y. pagal vasario mėn. išrašytą PVM sąskaitą faktūrą buvo įsigyta prekių už 5 000 Lt, kovo mėnesį – už 10 000 Lt, balandžio mėn. – 30 000 Lt (neįskaitant PVM sumokėto Lenkijoje).

 

Taigi, 2012 m. šis verslininkas iš kitų valstybių narių įsigijo prekių už 45 000 Lt, t.y. viršijo registravimuisi dėl prekių įsigijimo nustatytą 35 000 Lt ribą ir jam atsirado prievolė registruotis PVM mokėtoju.

 

Atsižvelgiant į tai, kad registravimuisi dėl prekių įsigijimo nustatyta riba buvo viršyta dėl prekių, kurios buvo įsigytos pagal balandžio mėnesį išrašytą PVM sąskaitą faktūrą, tai asmeniui atsirado prievolė už prekes, kurių vertė 30 000 Lt, apskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą PVM, o taip pat skaičiuoti ir mokėti į biudžetą PVM už tiekiamas prekes ir ( arba) teikiamas paslaugas.

 

2 pavyzdys

 

Gydytojas, turintis licenciją teikti sveikatos priežiūros paslaugas, (neįsiregistravęs PVM mokėtoju, nes šios paslaugos neapmokestinamos PVM) 2012 m. birželio mėnesį iš Vokietijos nori įsigyti medicininių instrumentų už 40 000 Lt (neįskaitant PVM sumokėto Vokietijoje).

 

Atsižvelgiant į tai, kad 2012 metais numatomų įsigyti prekių vertė bus didesnė už nustatytą 35 000 Lt sumą, šiam asmeniui atsiranda prievolė įsiregistruoti PVM mokėtoju.

 

Jeigu medicininius instrumentus įsigyjantis fizinis asmuo neįsiregistruos PVM mokėtoju, tai Vokietijos įmonė parduodamus medicininius instrumentus turėtų apmokestinti taikydama Vokietijoje nustatytą PVM tarifą.

 

Be to, tas fizinis asmuo nuo iš Vokietijos įsigytų medicininių instrumentų vertės (neįskaitant PVM sumokėto Vokietijoje sumos) privalėtų apskaičiuoti ir į Lietuvos biudžetą sumokėti Lietuvoje nustatytą pardavimo PVM .

 

Gydytojas, savanoriškai, dar prieš tokių prekių įsigijimą, įsiregistravęs PVM mokėtoju, Vokietijos įmonei, iš kurios perka medicininius instrumentus, turi pranešti savo PVM mokėtojo kodą. Ši įmonė išrašytoje medicininių instrumentų pardavimo PVM sąskaitoje faktūroje, PVM neskaičiuos.

 

3 pavyzdys

 

Bendrovės, teikiančios spausdinimo paslaugas, atlygis per paskutiniuosius 12 mėnesių patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas sudarė 80 000 Lt. Per minėtą laikotarpį atlygis neviršijo 155 000 Lt, todėl bendrovei nebuvo prievolės registruotis PVM mokėtoja dėl prekių tiekimo ir (arba) paslaugų teikimo.

 

2012 balandžio mėnesį bendrovė iš Vokietijos įsigijo dauginimo aparatą už 50 000 Lt (neįskaitant PVM sumokėto Vokietijoje).

 

Bendrovė prieš numatomą prekių įsigijimą savanoriškai neįsiregistravo PVM mokėtoja. Todėl Vokietijos įmonė tiekdama šią prekę ją apmokestina taikydama savo šalyje nustatytą PVM tarifą.

 

Atsižvelgiant į tai, kad bendrovė iš kitos valstybės narės įsigijo vieną prekę, kurios vertė didesnė negu 35 000 Lt, tai bendrovei atsirado prievolė nuo visos šios įsigytos prekės vertės (50 000 Lt) skaičiuoti ir mokėti į biudžetą PVM, o taip pat skaičiuoti ir mokėti į biudžetą PVM visoms savo tiekiamoms prekėms ir (arba) teikiamoms paslaugoms.

 

4 pavyzdys

 

Ūkininkas, kuriam taikoma kompensacinio PVM tarifo schema (t.y. ūkininkas, kuris už savo parduotą žemės ūkio produkciją ar suteiktas žemės ūkio paslaugas turi teisę iš pirkėjų gauti 6 procentų kompensacinį priedą, toliau - ūkininkas), Lietuvoje iš Lenkijos įmonės 2012 m. birželio mėnesį numatė už 55 000 Lt įsigyti kombainą.

 

Atsižvelgiant į tai, kad šio ūkininko numatomo įsigyti kombaino vertė viršija 35 000 Lt privalo registravimosi PVM mokėtoju ribą, tai jis privalės nuo šio kombaino įsigijimo dienos (o jeigu pageidaus, tai ir anksčiau) įsiregistruoti PVM mokėtoju.

 

Jeigu ūkininkas įsiregistruos PVM mokėtoju savanoriškai ir Lenkijos įmonei, iš kurios jis perka kombainą, nurodys savo PVM mokėtojo kodą, tai Lenkijos įmonė, žinodama, kad kombainą parduoda PVM mokėtojui, kombaino pardavimo apskaitos dokumente PVM neskaičiuos (taikys 0 proc. PVM tarifą).

 

Toks ūkininkas turi žinoti, kad įsiregistravęs PVM mokėtoju (privalomai ar savanoriškai):

 

- netenka teisės gauti iš pirkėjų 6 procentų kompensacinį priedą, ir todėl privalo išsiregistruoti iš Ūkininkų, kuriems taikoma kompensacinio PVM tarifo schema, registro;

 

- privalo apskaičiuoti visų iš kitų valstybių narių įsigyjamų prekių pirkimo PVM ir visos savo parduodamos žemės ūkio produkcijos ir teikiamų žemės ūkio paslaugų pardavimo PVM;

 

- kas mėnesį teikti PVM deklaracijas, o pasibaigus mėnesiui per 25 dienas turi sumokėti į biudžetą PVM deklaracijoje apskaičiuotą mokėtiną PVM sumą.

 

Kokios prievolės atsirastų šiam ūkininkui, jeigu jis neįsiregistruos PVM mokėtoju?

 

Jeigu minėtas ūkininkas neįsiregistruotų PVM mokėtoju savanoriškai , tai:

 

- Lenkijos įmonė, parduodanti jam kombainą, taikytų ne 0 proc. PVM tarifą, o Lenkijoje nustatytą PVM tarifą;

 

- nuo įsigyto kombaino vertės privalės apskaičiuoti 21 proc. PVM ir sumokėti jį į biudžetą;

 

- pradedant tuo mėnesiu, kurį ūkininkas įsigijo kombainą, jis neturi teisės gauti kompensacinio 6 procentų priedo, o nuo savo tiekiamos žemės ūkio produkcijos ir/ar žemės ūkio paslaugų vertės privalės skaičiuoti pardavimo PVM ir jį sumokėti į biudžetą.

 

6. Ar ekonominės veiklos nevykdančiai biudžetinei įstaigai, įsigyjančiai prekių iš kitos valstybės narės, yra prievolė registruotis PVM mokėtoja?

 

Biudžetinei įstaigai, kuri vykdo tik jai teisės aktais pavestas funkcijas ir įsigyja iš kitų valstybių narių prekių ( išskyrus naujas transporto priemones ar akcizais apmokestinamas prekes) yra prievolė registruotis PVM mokėtoja dėl prekių įsigijimo iš kitų valstybių narių.

 

Tuo atveju, jeigu tokia biudžetinė įstaiga savanoriškai įsiregistruotų PVM mokėtoja ir kitos valstybės narės apmokestinamajam asmeniui praneštų savo PVM mokėtojo kodą, tai šis apmokestinamasis asmuo tiekiamų prekių neapmokestintų PVM.

 

Biudžetinė įstaiga, įsigijusi prekes iš kitos valstybės narės, turėtų pati apskaičiuoti tokių prekių pardavimo PVM ir šią sumą įtraukti į PVM deklaraciją.

 

Tuo atveju, jeigu biudžetinė įstaiga neįsiregistruos PVM mokėtoja, tai kitos valstybės narės apmokestinamasis asmuo tiekiamas prekes apmokestins PVM taikydamas savo valstybėje narėje tokioms prekėms nustatytą PVM tarifą. Biudžetinei įstaigai, tuo atveju, jeigu per kalendorinius metus iš kitų valstybių narių įsigytų prekių vertė neviršijo 35 000 Lt, nėra prievolės skaičiuoti PVM.

 

Tačiau tuo atveju, jeigu nurodytoji vertė viršijama, PVM privalo būti apskaičiuotas už visas įsigytas prekes, dėl kurių įsigijimo ši riba buvo viršyta.

 

Pavyzdys

 

1 atvejis

2011 metais biudžetinė įstaiga iš Latvijos įsigijo inventoriaus už 30 000 Lt (neįskaitant PVM sumokėto Latvijoje). Atsižvelgiant į tai, kad biudžetinė įstaiga prieš tokį prekių įsigijimą neįsiregistravo PVM mokėtoja savanoriškai, ir dėl to negalėjo nurodyti savo PVM mokėtojo kodo Latvijos įmonei, tai Latvijos įmonė tiekiamą inventorių apmokestino taikydama ,,latvišką“ PVM tarifą.

 

Biudžetinei įstaigai, atsižvelgiant į tai, kad kalendoriniais metais įsigyto inventoriaus vertė neviršijo 35 000 Lt, nėra prievolės skaičiuoti ir mokėti į biudžetą PVM bei registruotis PVM mokėtoja.

 

2 atvejis

2012 m. biudžetinė įstaiga iš Latvijos įmonė įsigijo kompiuterių už 36 000 Lt (neįskaitant PVM sumokėto Latvijoje): sausio mėnesį Latvijos įmonė išrašė PVM sąskaitą faktūrą 20 000 Lt, o kovo mėnesį – 16 000 Lt sumai (neįskaitant sumokėto ,,latviško“ PVM).

 

Biudžetinė įstaiga prieš tokių prekių įsigijimą neįsiregistravo PVM mokėtoja savanoriškai, ir negalėjo nurodyti savo PVM mokėtojo kodo Latvijos įmonei. Todėl Latvijos įmonė tiekiamus kompiuterius apmokestina taikydama ,,latvišką“ PVM tarifą.

 

Atsižvelgiant į tai, kad tuo atveju, kai iš kitos valstybės narės įsigytų prekių vertė viršija 35 000 Lt, tai biudžetinei įstaigai yra prievolė už prekes, dėl kurių įsigijimo ši riba buvo viršyta, skaičiuoti ir mokėti PVM, bei registruotis PVM mokėtoja.

 

Pavyzdyje pateiktu atveju PVM registravimui nustatyta 35 000 Lt suma buvo viršyta 1 000 Lt, tačiau šis viršijimas susidarė dėl kompiuterių, kurie buvo įsigyti pagal kovo mėnesį išrašytą sąskaitą faktūrą.

 

Todėl biudžetinei įstaigai yra prievolė nuo visos kovo mėnesį įsigytų kompiuterių vertės – 16 000 Lt, apskaičiuoti ir į biudžetą sumokėti PVM ir registruotis PVM mokėtoja. O tuo atveju, jeigu ši biudžetinė įstaiga vykdo ir ekonominę veiklą, tai jai yra prievolė apskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą savo tiekiamų prekių ir (arba) teikiamų paslaugų pardavimo PVM.

 

7. Ar reikia registruotis PVM mokėtoja įmonei, biudžetinei organizacijai ar fiziniam asmeniui, vykdančiam ekonominę veiklą, jeigu jie iš kitos valstybės narės įsigyja naują automobilį?

 

Jeigu įmonė, biudžetinė organizacija ar fizinis asmuo, vykdantis ekonomine veiklą, iš kitos valstybės narės įsigyja naują automobilį, tai vadovaujantis PVM įstatymo 711 straipsnio 7 dalies nuostatomis, PVM mokėtojais jie neregistruojami.

 

Tačiau tokie asmenys privalo įsidėmėti, kad ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo naujo automobilio atsigabenimo į Lietuvą, turi apskaičiuoti PVM mokėtoju neįregistruoto asmens mokėtino PVM apyskaitos FR0608 formoje įsigyto naujo automobilio pardavimo PVM ir jį sumokėti į biudžetą.

 

8. Ar reikia registruotis PVM mokėtoju gyventojui, kuris iš kitų valstybių narių įsigijo naują automobilį?

 

Gyventojas, kuris iš kitos valstybės narės įsigyja naują automobilį, nepriklausomai nuo šio automobilio vertės, PVM mokėtoju neregistruojamas.

 

Tačiau toks gyventojas privalo ne vėliau kaip iki 25 dienos kito mėnesio, einančio po naujos priemonės įsigijimo iš kitos valstybės narės savo nuolatinės gyvenamosios vietos apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai pateikti tos transporto priemonės įsigijimo dokumento kopiją, o įsigyto naujo automobilio pardavimo PVM apskaičiuos AVMI ir jį gyventojas turės į biudžetą sumokėti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po pranešimo apie PVM apskaičiavimą gavimo.

 

9. Ar gyventojui, kuris nevykdo jokios ekonominės veiklos, tačiau iš kitų valstybių narių įsigijo prekių asmeniniam vartojimui daugiau kaip už 35 000 litų, atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtoju?

 

Jeigu gyventojas nevykdo prekių pardavimo ir (ar) paslaugų teikimo veiklos, tačiau iš kitų valstybių narių įsigijo prekių daugiau kaip už 35 000 Lt ir šios prekės yra skirtos gyventojo asmeniniam vartojimui, tai registruotis PVM mokėtoju jam nereikia.

 

10. Kur asmenys, privalantys įsiregistruoti PVM mokėtojais, turi kreiptis?

 

Asmenys, privalantys ar pageidaujantys savanoriškai įsiregistruoti PVM dėl prekių įsigijimo iš kitų valstybių narių (o taip pat ir kitais atvejais, kai jiems atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtojais ar pageidauja įsiregistruoti savanoriškai) prašymus įregistruoti (FR0388, FR0389 ar REG809 formos) turi pateikti AVMI, kurioje jie yra įsiregistravę mokesčių mokėtojais ar įsigiję verslo liudijimus (jeigu fiziniai asmenys verslo liudijimų nėra įsigiję, tai jie turėtų kreiptis į gyvenamosios vietos AVMI ).

 

Kaip teisingai užpildyti minėtas prašymų įregistruoti PVM mokėtojais formas yra paaiškinta Įregistravimo į Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registrą /išregistravimo iš Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registro taisyklėse, patvirtintose Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM ) viršininko 2002 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. 178 „Dėl Įregistravimo į Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registrą / išregistravimo iš Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registro taisyklių“ (Žin., 2002, Nr. 66-2744, 2004, Nr. 55-1924, 2010 , Nr. 1-57).

 

Daugiau informacijos apie registravimosi PVM mokėtojais prievoles galima rasti VMI prie FM parengtuose leidiniuose ,,Ar reikia registruotis pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju“; ,,Fizinio asmens atmintinė apie pridėtinės vertės mokesčio mokestį“, kuriuos galima rasti VMI prie FM interneto svetainėje, adresu: www.vmi.lt .

 

VMI inf.

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!