Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Akcizų deklaracijų FR0630 ir FR0630A formų, jų priedų užpildymo ir pateikimo taisyklės 2019 10 25

 

Štai keletas įsakymu nustatytų pakeitimų:

 

1.1. Papildau 2.7 papunkčiu:

„2.7. asmenys, neturintys atleidimo nuo akcizų už neapdorotą tabaką leidimo, privalo per 5 darbo dienas inventorizuoti 2019 m. lapkričio 1 d. jiems nuosavybės teise priklausantį neapdorotą tabaką ir Valstybinei mokesčių inspekcijai elektroninio pašto adresu vmi@vmi.lt pateikti inventorizacijos aktą, kuriame turi būti pateikiami šie duomenys: neapdoroto tabako pavadinimas, faktiškas kiekis, kiekis pagal apskaitą, skirtumas tarp per inventorizaciją nustatyto faktiško kiekio ir kiekio pagal apskaitą, taip pat inventorizacijos atlikimo vietos adresas (pvz., sandėlio ar kt.). Inventorizuojamas neapdorotas tabakas, laikomas toje vietoje, kuriai nėra išduotas atleidimo nuo akcizų už neapdorotą tabaką leidimas;“.

 

1.2. Papildau 2.8 papunkčiu:

„2.8. asmenys, nurodyti 2.7 papunktyje, deklaracijos FR0630A formą ir jos priedus privalo pateikti iki 2019 m. gruodžio 15 dienos.“

 

1.3. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintas Akcizų deklaracijų FR0630 ir FR0630A formų, jų priedų užpildymo ir pateikimo taisykles:

 

1.3.1. Pakeičiu 3.71 papunktį ir jį išdėstau taip:

„3.71. Kitas tabakas ‒ kaitinamojo tabako produktai ir / arba neapdorotas tabakas;“.

 

1.3.2. Pakeičiu 4 punktą ir jį išdėstau taip:

„4. Pagal Akcizų įstatymo nuostatas akcizų mokėtojai yra: sandėlių savininkai, registruoti gavėjai, registruoti siuntėjai, laikinai registruoti gavėjai, taip pat kiti asmenys, kurie pagal Akcizų įstatymo nuostatas privalo deklaruoti ir mokėti akcizus. Šie asmenys, Akcizų įstatymo 10, 14, 15, 16, 50, 56, 60, 67, 68 ir 73 straipsniuose nurodytam mokestiniam laikotarpiui pasibaigus, privalo apskaičiuoti į biudžetą mokėtiną (iš biudžeto grąžintiną) Prekių akcizų sumą. Ši suma, vadovaujantis Akcizų įstatymu ir taisyklėmis, apskaičiuojama užpildytoje FR0630 formos deklaracijoje ar FR0630A formos deklaracijoje ir atitinkamuose jų prieduose.“

 

1.3.3. Pakeičiu 184 punktą ir jį išdėstau taip:

„184. Asmuo, neregistruotas akcizų už kaitinamojo tabako produktus mokėtoju, arba asmuo, kuriam atsirado prievolė deklaruoti akcizus už neapdorotą tabaką, Valstybinei mokesčių inspekcijai FR0630A formos deklaraciją ir taisyklių 183 punkte nurodytus atitinkamus jos priedus privalo pateikti tik tada, kai per mokestinį laikotarpį jam atsirado prievolė mokėti akcizus. Jeigu tokia prievolė neatsirado, šiam asmeniui FR0630A formos deklaracijos ir jos priedų pateikti nereikia.“

 

1.3.4. Papildau 281 punktu:

„281. Tikslinant FR0630A formos deklaraciją, 1, 2, 3 ir 16 laukeliuose turi būti įrašomi tie patys duomenys kaip ir tikslinamoje FR0630A formos deklaracijoje.“

 

1.3.5. Pakeičiu 76.3.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

„76.3.7. langelyje „Deklaruojantis kito tabako akcizus“, jeigu asmuo juos deklaruoja;“.

 

1.3.6. Pakeičiu 77.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

„77.1. taisyklių 11, 111 ir 12 punktuose nurodyti asmenys langeliuose „nuo“ ir „iki“ turi nurodyti tą dieną, kurią faktiškai gavo (atgabeno) iš kitos ES šalies Prekių. Langeliuose „nuo“ ir „iki“ nurodoma ta pati diena;“.

 

1.3.7. Pakeičiu 77.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„77.2. taisyklių 13 punkte nurodyti asmenys laukeliuose „nuo“ ir „iki“ turi nurodyti tą dieną, kurią atsirado akcizų prievolė (pvz., Prekę pagamino ne sandėlyje, Prekę įsigijo Akcizų įstatyme nurodytiems tikslams, tačiau panaudojo ne pagal paskirtį). Langeliuose „nuo“ ir „iki“ nurodoma ta pati diena;“.

 

1.3.8. Pakeičiu 77.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

„77.3. taisyklių 14, 15 punktuose nurodyti asmenys, deklaruojantys akmens anglių, kokso ir (ar) lignito akcizus, 16, 17 punktuose nurodyti asmenys, deklaruojantys elektros energijos akcizus, 18 punkte nurodyti asmenys, deklaruojantys gamtinių dujų akcizus, 181 ir 182 punktuose nurodyti asmenys, deklaruojantys elektroninių cigarečių skysčio akcizus, 183 ir 184 punktuose nurodyti asmenys, deklaruojantys kito tabako akcizus, laukeliuose „nuo“ turi nurodyti praėjusio mėnesio, kurio deklaracija teikiama, pirmąją kalendorinę dieną, o laukeliuose „iki“ – to mėnesio paskutinę kalendorinę dieną;“(...)

 

Akcizų deklaracijų FR0630 ir FR0630A

formų, jų priedų užpildymo ir pateikimo taisyklių

4 priedas

 

ASMENS AKCIZŲ DEKLARACIJOS FR0630A FORMOS PRIEDE FR0630Z NURODOMŲ AKCIZŲ APSKAIČIAVIMO SUDEDAMŲJŲ DALIŲ KODŲ IR AKCIZŲ TARIFŲ PAAIŠKINIMŲ LENTELĖ

 

Akcizų apskaičiavimo sudedamųjų dalių kodas

Akcizų apskaičiavimo sudedamųjų dalių pavadinimas

Tarifinių grupių pasirinkimo ir akcizų tarifų taikymo pagal akcizų apskaičiavimo sudedamąsias dalis paaiškinimai

80

Elektroninių cigarečių skystis, verslo reikmėms gautas iš kitos valstybės narės

Iš kitos Europos Sąjungos valstybės narės verslo reikmėms gaunamas elektroninių cigarečių skystis (Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo (toliau ‒ Akcizų įstatymas) 61 straipsnio 1 dalies 1 punktas).

81

Elektroninių cigarečių skystis, verslo reikmėms pagamintas Lietuvoje

Lietuvos Respublikoje verslo reikmėms pagamintas elektroninių cigarečių skystis (Akcizų įstatymo 61 straipsnio 1 dalies 2 punktas).

82

Elektroninių cigarečių skystis, verslo reikmėms įsigytas Lietuvoje

Lietuvos Respublikoje verslo reikmėms įsigyjamas elektroninių cigarečių skystis (Akcizų įstatymo 65 straipsnio 1 dalies 4 punktas).

83

Inventorizuotas elektroninių cigarečių skystis

2019 m. kovo 1 d. inventorizuotas nuosavybės teise priklausantis elektroninių cigarečių skystis, už kurį atsiranda prievolė mokėti akcizus (Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo Nr. IX-569 1, 2, 3, 30, 31 straipsnių, II ir III skyrių pakeitimo įstatymo 9 straipsnio 4 dalis).

84

Kiti atvejai, kai atsiranda prievolė mokėti akcizus

Kiti atvejai, kai atsiranda prievolė mokėti akcizus už elektroninių cigarečių skystį.

85

Elektroninių cigarečių skystis, išgabentas į kitą valstybę narę arba eksportuotas

Elektroninių cigarečių skystis, išgabentas į kitą Europos Sąjungos valstybę narę (Akcizų įstatymo 64 straipsnio 1 dalies 1 punktas). Apskaičiuota akcizų suma nurodoma su minuso ženklu.

Elektroninių cigarečių skystis, eksportuotas arba iš specialių prekybos vietų, esančių tarptautiniame jūrų ar oro uoste, patiektas išvykstantiems į trečiąsias teritorijas ar trečiąsias valstybes keleiviams, taip pat patiektas reiso metu keleiviams, oro ar jūrų transportu vykstantiems į paskirties tašką už Europos Sąjungos teritorijos (Akcizų įstatymo 19 straipsnio 1 dalies 1 punktas). Apskaičiuota akcizų suma nurodoma su minuso ženklu.

86

Elektroninių cigarečių skystis, panaudotas bandymams / tyrimams

Elektroninių cigarečių skystis, panaudotas būtiniems bandymams gamybos metu atlikti, teisės aktų nustatytiems privalomiems tyrimams, kai elektroninių cigarečių skysčio pavyzdžiai paimami tam įgaliotų institucijų, taip pat elektroninių cigarečių skystis, skirtas moksliniams tyrimams (Akcizų įstatymo 64 straipsnio 1 dalies 2 punktas). Apskaičiuota akcizų suma nurodoma su minuso ženklu.

87

Elektroninių cigarečių skystis, sunaudotas kitam elektroninių cigarečių skysčiui gaminti

Sunaudotas elektroninių cigarečių skystis kitam elektroninių cigarečių skysčiui gaminti (įskaitant skiedimą ir (ar) maišymą). Šis kodas naudojamas tik kartu su 81 kodu. Apskaičiuota akcizų suma nurodoma su minuso ženklu.

88

Per ataskaitinį laikotarpį prievolė mokėti akcizus už elektroninių cigarečių skystį neatsirado

Per ataskaitinį laikotarpį prievolė mokėti akcizus už elektroninių cigarečių skystį neatsirado.

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/34f90da0f62911e99681cd81dcdca52c

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!