Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Nuolatinio Lietuvos gyventojo pranešimo apie sudarytus sandorius PRC907 formos, papildomo lapo PRC907P formos bei jos užpildymo ir pateikimo taisyklės 2018 12 20

 

Šios Taisyklės nustato nuolatinių Lietuvos gyventojų informacijos apie sudarytus sandorius, kurie atitinka Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 421 straipsnio 1 dalies sąlygas, pateikimo mokesčių administratoriui tvarką.

 

Įsakyme rašoma, kad „nuolatiniai Lietuvos gyventojai pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) informaciją apie jų sudarytus pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn, paskolų, dovanojimo, paveldėjimo ir kitus sandorius, kurie atitinka visas šias sąlygas:

 

3.1. nuolatinis Lietuvos gyventojas pagal sudarytus sandorius gauna lėšų (įskaitant pasiskolintas) iš nuolatinių Lietuvos gyventojų arba užsienio fizinių ar juridinių asmenų (toliau – asmuo);

3.2. nuolatinio Lietuvos gyventojo per vienerius kalendorinius metus grynaisiais pinigais gauta suma pagal vieną sandorį arba pagal keletą su tuo pačiu asmeniu sudarytų sandorių viršija 50000 litų, kai sandoris sudarytas iki 2014-12-31 ir teikiamas arba tikslinamas 2012–2014 m. laikotarpių pranešimas, arba viršija 15000 eurų, kai sandoris sudarytas nuo 2015-01-01 ir teikiamas arba tikslinamas 2015 m. ir vėlesnių laikotarpių pranešimas;

3.3. sandoriai nėra notarinės formos;

3.4. nuolatinio Lietuvos gyventojo pagal sandorius gautos pajamos nedeklaruotos kitų mokesčių įstatymų nustatyta tvarka.

 

4. Informacija pateikiama mokesčių administratoriui, užpildant ir pateikiant Nuolatinio Lietuvos gyventojo pranešimo apie sudarytus sandorius formą PRC907 (toliau – pranešimas).

 

5. Ataskaitiniu laikotarpiu yra laikomi kalendoriniai metai. Taisyklės taikomos, teikiant Informaciją apie 2012 m. ir vėlesniais metais sudarytus sandorius.

 

6. Nuolatinis Lietuvos gyventojas duomenis apie pasiskolintas lėšas (grynaisiais pinigais) pateikia neatsižvelgdamas į tai, ar iki kalendorinių metų pabaigos pasiskolintos lėšos sugrąžintos, ir pranešime nurodo visą grynaisiais pinigais gautos paskolos sumą.

 

7. Nuolatinis Lietuvos gyventojas, gavęs lėšų, kurios pagal Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymą priskiriamos nedeklaruojamoms neapmokestinamos pajamoms ir jas deklaravęs pajamų mokesčio deklaracijoje, papildomai pranešimo gali neteikti. Nuolatinis Lietuvos gyventojas pranešimą teikia ir jame deklaruoja gautas lėšas tik tuo atveju, jeigu gautų lėšų nedeklaravo pajamų mokesčio deklaracijoje.

 

8. Nuolatinis Lietuvos gyventojas pranešime turi nurodyti tik grynaisiais pinigais gautą sumą."

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/fe44c260ff9111e8a969c20aa4d38bd4

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!