Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Mėnesinės pajamų mokesčio deklaracijos GPM313 formos užpildymo ir pateikimo taisyklės 2018 12 03

 

 

Štai keletas pakeitimų:

 

1.1. Papildau 9.1 papunktį trečiąja pastraipa:

 „Per 2018 metų atitinkamą mėnesį gyventojams išmokėtos su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusios A klasės apmokestinamosios išmokos, apskaičiuotos už 2019 metų atitinkamą mėnesį, turi būti deklaruojamos 2019 metų to mėnesio, už kurį jos buvo apskaičiuotos, Deklaracijos 5 laukelyje. Gyventojams per 2019 metų atitinkamą mėnesį išmokėtos su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusios A klasės apmokestinamosios išmokos, apskaičiuotos už 2018 metų ir ankstesnių mokestinių laikotarpių atitinkamą mėnesį, deklaruojamos 2019 metų to mėnesio, kurį jos buvo išmokėtos, Deklaracijos 5 laukelyje;“.

 

1.2. Papildau 9.2 papunktį antrąja pastraipa:

„2019 metų sausio mėnesio Deklaracijos 6 laukelyje turi būti įrašoma pajamų mokesčio suma, išskaičiuota ir / arba sumokėta išmokas išmokėjusio asmens lėšomis nuo per 2018 metų atitinkamą mėnesį išmokėtų su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių išmokų, kurios apskaičiuotos už 2019 metų atitinkamą mėnesį (pajamų mokestis nuo tokių pajamų į Lietuvos Respublikos biudžetą turi būti sumokėtas iki 2019 metų sausio 15 dienos (imtinai).“

 

1.3. Papildau 9.4 papunkčiu:

„9.4. Nuo už 2018 metų ir ankstesnių mokestinių laikotarpių atitinkamus mėnesius apskaičiuotų su darbo santykiais ir jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių išmokų, kurios gyventojams išmokėtos per 2019 metų ir vėlesnių mokestinių laikotarpių atitinkamą mėnesį, išskaičiuojamas arba išmokas išmokėjusio asmens lėšomis sumokamas 15 proc. pajamų mokestis, neatsižvelgiant į kiekvienos išmokos sumos dydį. 15 proc. pajamų mokestis išskaičiuojamas arba išmokas išmokėjusio asmens lėšomis sumokamas nuo gyventojams per 2019 metų ir vėlesnių mokestinių laikotarpių atitinkamus mėnesius išmokėtų ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros ir ilgalaikio darbo išmokų. Nuo už 2019 metų ir vėlesnių mokestinių laikotarpių atitinkamus mėnesius apskaičiuotų ir per šiuos mokestinius laikotarpius gyventojams išmokėtų su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių A klasės išmokų, išskyrus ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros ir ilgalaikio darbo išmokas, išskaičiuojamas arba išmokas išmokėjusio asmens lėšomis sumokamas 20 proc. pajamų mokestis, neatsižvelgiant į kiekvienos išmokos sumos dydį.“

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/93871b70f3b711e88568e724760eeafa

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!