Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Fizinio asmens (šeimos) nekilnojamojo turto mokesčio deklaracijos KIT715 formos užpildymo taisyklės 2018 09 07

 

Įsakyme išvardytos bendrosios nuostatos, kurių privalu laikytis. Štai kelios jų:

 

„4. Deklaraciją teikia fiziniai asmenys už nuosavybės teise priklausantį apmokestinamąjį NT, kurio bendra vertė viršija neapmokestinamąjį dydį. Fiziniai asmenys deklaraciją teikia atskirai savo vardu, o už vaikus (įvaikius) iki 18 metų ir / ar neįgalius vaikus (įvaikius) iki 18 metų, ir / ar vyresnius neįgalius vaikus (įvaikius), kuriems nustatytas specialusis nuolatinės slaugos poreikis, ir / ar įstatymų nustatyta tvarka paskirtam globotiniui nuosavybės teise priklausantį ir / ar jų įsigyjamą apmokestinamąjį NT deklaraciją teikia vienas iš tėvų (įtėvių) ir / ar įstatyminių atstovų.

5. Nekilnojamojo turto mokestis nuo nekilnojamojo turto mokestinės vertės apskaičiuojamas pagal NTMĮ 6 straipsnio 4 dalyje arba pagal NTMĮ 6 straipsnio 5 dalyje nustatytus tarifus.

6. Į nekilnojamojo turto bendrą mokestinę vertę neįtraukiama fiziniams asmenims nuosavybės teise priklausančio ir / arba jų įsigyjamo nekilnojamojo turto mokestinė vertė:

6.1. kurio paskirtis yra kita nei išvardyta NTMĮ 7 straipsnio 1 dalies 6 punkte;

6.2. kuris yra priskiriamas neapmokestinamajam nekilnojamajam turtui;

6.3. kuris neterminuotai ar ilgesniam kaip vieno mėnesio laikotarpiui yra perduotas naudotis juridiniam asmeniui.

7. Nekilnojamojo turto mokestį nuo apmokestinamosios NT vertės fiziniai asmenys pradeda skaičiuoti nuo mėnesio, einančio po mėnesio, per kurį įgijo nuosavybės teisę į nekilnojamąjį turtą, perėmė valdyti įsigyjamą nekilnojamąjį turtą ar kai juridinis asmuo grąžina nekilnojamąjį turtą fiziniam asmeniui, kai jis buvo perduotas naudotis juridiniam asmeniui neterminuotai ar ilgesniam kaip vieno mėnesio laikotarpiui. Kai nekilnojamasis turtas (ar jo dalis) rekonstruotas, atliktas kapitalinis remontas, nekilnojamojo turto mokestis turi būti pradedamas skaičiuoti nuo to paties mėnesio, kurį statinio rekonstravimas, kapitalinis remontas buvo pripažintas baigtas Lietuvos Respublikos statybos įstatymo (toliau – SĮ) nustatyta tvarka. Statinio statybą pripažinus baigta SĮ nustatyta tvarka, už nekilnojamąjį turtą turi būti mokamas nekilnojamojo turto mokestis nuo mėnesio, kurį statinio statyba pripažinta baigta.

8. Nekilnojamojo turto mokesčio nuo apmokestinamojo NT fiziniai asmenys nebeskaičiuoja nuo mėnesio, kurį perleido nuosavybės teisę į nekilnojamąjį turtą, perleido teises į įsigyjamą nekilnojamąjį turtą ar šių teisių neteko ar nekilnojamąjį turtą perdavė naudotis juridiniam asmeniui neterminuotai ar ilgesniam kaip vieno mėnesio laikotarpiui ir nekilnojamojo turto mokestinė vertė nebeviršija 220 000 eurų arba 286 000 eurų. Jeigu nekilnojamasis turtas išnyksta (nugriaunamas, sudega ar kitaip fiziškai prarandamas), mokestis nebemokamas nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį nekilnojamasis turtas išnyko..."

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/ea8d3830af5311e88f64a5ecc703f89b

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!