Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Operatyvaus patikrinimo pavedimo ir operatyvių patikrinimų rezultatų įforminimo dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklės 2018 06 06

 

Šiuo įsakymu pakeistas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2008 m. gruodžio 30 d. įsakymas Nr. VA-71 „Dėl operatyvaus patikrinimo pavedimo ir operatyvių patikrinimų rezultatų įforminimo dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklių patvirtinimo“.

 

Paminėsime  kai kuriuos pakeitimus:

♦Taisyklės parengtos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu (toliau – MAĮ), Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksu, Operatyvių patikrinimų atlikimo, jų rezultatų įforminimo ir tvirtinimo taisyklėmis, patvirtintomis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. VA-128 „Dėl Operatyvių patikrinimų atlikimo, jų rezultatų įforminimo ir tvirtinimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Operatyvių patikrinimų atlikimo taisyklės), ir kitais teisės aktais.

 

♦ Turi būti paskirti už pavedimų išrašymą atsakingi AVMI arba VMI prie FM valstybės tarnautojai ar pagal darbo sutartį dirbantys ir darbo užmokestį iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto gaunantys darbuotojai (toliau – mokesčių administratoriaus darbuotojai). 

 

♦ Mokesčių mokėtojas turi būti pasirašytinai arba telekomunikacijų galiniais įrenginiais informuojamas ir apie tai, kad operatyvus patikrinimas buvo pratęstas, pakeičiamas patikrinimą atliekantis mokesčių administratoriaus darbuotojas ar skiriamas papildomas mokesčių administratoriaus darbuotojas.

 

♦ Patikrinimo pažyma turi būti surašoma ne mažiau kaip dviem egzemplioriais. Vienas iš jų paliekamas AVMI arba VMI prie FM, kitas – įteikiamas mokesčių mokėtojui vienu iš MAĮ 164 straipsnyje numatytu būdu.

 

♦PIS pažyma turi būti surašoma ne mažiau kaip dviem egzemplioriais. Vienas iš jų paliekamas AVMI arba VMI prie FM, kitas – įteikiamas mokesčių mokėtojui vienu iš MAĮ 164 straipsnyje numatytu būdu. 

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/91a5506068c011e8ac27abd8fa093003

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!