Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN204N, PLN204U formų užpildymo taisyklės 2018 06 01

 

Įsakyme teigiama, kad Taisyklės taikomos 2018 metais prasidėjusio mokestinio laikotarpio ir vėlesnių mokestinių laikotarpių pelno mokesčio apskaičiavimo ir deklaravimo atvejais.

 

Čia paminėsime tik keletą pakeitimų.

 

 

♦Jei vienetas per mokestinį laikotarpį vykdė sandorius su vienetais, įregistruotais ar kitaip organizuotais tikslinėse teritorijose, tai 9 laukelyje pasirenkama „Taip“, priešingu atveju pasirenkama „Ne“. Tikslinių teritorijų sąrašas yra patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 344 „Dėl tikslinių teritorijų sąrašo patvirtinimo;

 

♦Jei vienetas per mokestinį laikotarpį buvo pertvarkytas, reorganizuotas arba dalyvavo reorganizavimo ar perleidimo procedūrose PMĮ 41 straipsnis 2 dalyje nustatytais atvejais, tai 10 laukelyje pasirenkama „Taip“, priešingu atveju pasirenkama „Ne“.

 

♦Vienetai, kurie privalo užpildyti ir pateikti mokesčių administratoriui prie deklaracijos pridedamas mokestinio laikotarpio ataskaitas FR0528 ir / ar FR0438, 17 laukelio atitinkamame langelyje pasirenka „Taip“, priešingu atveju pasirenka „Ne“.

 

♦Deklaracijos 49 laukelyje įrašoma per mokestinį laikotarpį dėl vykdomo investicinio projekto faktiškai patirtų išlaidų, skirtų PMĮ 461 straipsnio 1 dalyje nurodytus reikalavimus atitinkančiam turtui įsigyti, suma. Atskaitoma patirtų išlaidų suma gali sudaryti 100 procentų 48 laukelyje apskaičiuotos apmokestinamojo pelno sumos.

 

♦Deklaracijos 52 laukelyje įrašoma apmokestinamojo pelno suma, sumažinta dėl vykdomo investicinio projekto ir / arba dėl iš kito vienetų grupės vieneto (vienetų) perimtų mokestinių nuostolių (apskaičiuojama iš 48 laukelio sumos atėmus 49, 50 ir 51 laukelių sumą). Jei deklaracijos 49, 50 ir 51 laukeliai neužpildomi, tai 52 laukelyje turi būti įrašoma 48 laukelio suma. Deklaracijos 50 ir 51 laukelių suma negali būti didesnė už 48 ir 49 laukelių skirtumo sumą, t. y. iš apmokestinamojo pelno atskaitoma iš kitų vienetų grupės vienetų perimtų mokestinių nuostolių suma negali būti didesnė už apmokestinamojo pelno sumą, iš jos atėmus faktiškai patirtas išlaidas dėl vykdomo investicinio projekto PMĮ 461 straipsnyje nustatyta tvarka.

Atsižvelgiant į deklaraciją pateikiančiam vienetui taikomus PMĮ 5 straipsnyje nustatytus pelno mokesčio tarifus, deklaracijos 52 laukelyje apskaičiuota apmokestinamojo pelno suma įrašoma į 52A ir / ar 52B laukelį, atitinkamai taikomo pelno mokesčio tarifo kodas turi būti įrašomas į 53A ir / ar 53B laukelį, pelno mokesčio tarifas į 54A ir / ar 54B laukelį, o apskaičiuota pelno mokesčio suma – į 55A ir / ar 55B laukelį. Pelno mokesčio suma apskaičiuojama, 52A ir / ar 52B laukeliuose įrašytas apmokestinamojo pelno sumas padauginant iš 54A ir / ar 54B laukeliuose įrašytų pelno mokesčio tarifų. Deklaracijos 55A ir / ar 55B laukeliuose apskaičiuota bendra pelno mokesčio suma turi būti įrašoma 55 laukelyje.

 

♦Vienetai, kurie privalo užpildyti ir pateikti už mokestinį laikotarpį mokesčių administratoriui prie deklaracijos pridedamas ataskaitas FR0528 ir / ar FR0438, 13 laukelio atitinkamame langelyje pasirenka „Taip“, priešingu atveju pasirenka „Ne“. Tikslinių teritorijų sąrašas yra patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 344 „Dėl tikslinių teritorijų sąrašo patvirtinimo".

 

♦Jei vienetas mokestinį laikotarpį nevykdė bet kokio pobūdžio ūkinės komercinės veiklos ir negavo pajamų iš tokios veiklos, tačiau jis privalo mokėti pelno mokestį nuo PMĮ 4 straipsnio 6 dalyje nustatytos mokesčio bazės, tai jis privalo pateikti deklaraciją, užpildyti jos I dalies 1–7 laukelius ir 14 laukelyje pasirinkti „Taip“. Tokiu atveju deklaracijos II dalis neužpildoma. Jei deklaracijos II ir III dalys užpildomos, tai 14 laukelyje pasirenka „Ne“.

 

♦18 laukelyje – pajamų už atliktus darbus (suteiktas paslaugas) suma, neįskaitant turto nuomos pajamų, įrašomų deklaracijos 21 laukelyje.

 

♦ Deklaracijos 35 laukelyje įrašoma per mokestinį laikotarpį dėl vykdomo investicinio projekto faktiškai patirtų išlaidų, skirtų PMĮ 461 straipsnio 1 dalyje nurodytus reikalavimus atitinkančiam turtui įsigyti, suma. Atskaitoma patirtų išlaidų suma gali sudaryti 100 procentų 34 laukelyje apskaičiuotos apmokestinamojo pelno sumos.

 

♦Deklaracijos 38 laukelyje įrašoma apmokestinamojo pelno suma, nuo kurios skaičiuojamas pelno mokestis pagal vienetui taikomus mokesčio tarifus, t. y. šiame laukelyje įrašoma apmokestinamojo pelno suma, kurią vienetas per mokestinį laikotarpį panaudojo ar numato panaudoti kitais mokestiniais laikotarpiais ne viešąjį interesą tenkinančios veiklos plėtrai (pavyzdžiui, ūkinės komercinės paskirties ilgalaikiam turtui įsigyti, kitų vienetų akcijoms įsigyti).

 

Deklaracijos 38 laukelyje įrašoma apmokestinamojo pelno suma apskaičiuojama, iš 36 laukelio atėmus 37 laukelio sumą.

 

Atsižvelgiant į deklaraciją pateikiančiam vienetui taikomus PMĮ 5 straipsnyje nustatytus pelno mokesčio tarifus, deklaracijos 38 laukelyje apskaičiuota apmokestinamojo pelno suma įrašoma į 40 ir / ar 44, ir / arba 44.A laukelį, atitinkamai taikomo pelno mokesčio tarifo kodas turi būti įrašomas į 41 ir / ar 45, ir / arba 45.A laukelį, pelno mokesčio tarifas į 42 ir / ar 46, ir / arba 46.A laukelį, o apskaičiuota pelno mokesčio suma – į 43 ir / ar 47, ir / arba 47.A laukelį.

 

 Pelno mokesčio suma apskaičiuojama, 40 ir / ar 44, ir / arba 44.A laukeliuose įrašytas apmokestinamojo pelno sumas padauginant iš 42 ir / ar 46, ir / arba 46.A laukeliuose įrašytų pelno mokesčio tarifų.

 

Deklaracijos 43 ir / ar 47, ir / arba 47.A laukeliuose apskaičiuota bendra pelno mokesčio suma turi būti įrašoma 39 laukelyje.


Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/99e25e0064a911e8acbae39398545bed

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!