Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Dėl išsiregistravimo iš PVM mokėtojų registro 2012 04 25

PVM mokėtojai, nuo 2012 m. sausio 1 dienos įsigaliojus padidintai registravimosi PVM mokėtoju ribai iki 155 000 Lt, gali nuo 2012 m. sausio 2 d. išsiregistruoti iš PVM mokėtojų registro, jeigu vykdant ekonominę veiklą gauta bendra atlygio suma už šalies teritorijoje patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas jų atlygis per paskutiniuosius 12 mėnesių nesiekė 155 000 Lt.

 

Taigi, PVM mokėtojas, kurio vykdant ekonominę veiklą gauta bendra atlygio suma už patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas per 12 paskutiniųjų mėnesių (nuo 2011 sausio iki 2011 m. gruodžio 31 d. ) sudarė pvz., 115 000 Lt, t.y. nesiekė 155 000 Lt, gali pateikti prašymą išregistruoti jį iš PVM mokėtojų registro pradedant 2012 m. sausio 2 diena.

 

Pažymėtina, kad tuo atveju, jeigu per sekančių 12 paskutiniųjų mėnesių (( pvz., nuo 2011 m. vasario mėnesio iki 2012 m. sausio mėnesio imtinai ar nuo 2011 m. kovo mėnesio iki 2012 m. vasario mėnesio ( imtinai), ar nuo 2011 m. balandžio iki 2012 m. kovo mėnesio ( imtina)i ir taip toliau)) laikotarpį, bendra atlygio suma už šalies teritorijoje patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas bus didesnė negu 155 000 (pvz., 160 000 Lt), tai tokiam nuo sausio mėn. 2 d. išsiregistravusiam iš PVM mokėtojų registro asmeniui (taip pat asmenims, kurie nebuvo įsiregistravę PVM mokėtojais), už sausio mėnesį atsiranda prievolė nuo prekių, dėl kurių tiekimo buvo viršyta registravimuisi nustatyta 155 000 Lt suma, vertės apskaičiuoti ir į biudžetą mokėti PVM bei registruotis PVM mokėtoju.

 

Atkreipiamas dėmesys, kad nuo 2012 m. sausio 1 d. asmens bendra 155 000 Lt atlygio sumą per 12 paskutiniųjų mėnesių apskaičiuojama atsižvelgiant tik į atlygį už šalies teritorijoje patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas.. Todėl pateiktu atveju skaičiuojant 12 paskutiniųjų mėnesių atlygį (pvz., nuo 2011 vasario iki 2012 m. sausio mėn.), atlygis už prekes ir (arba) paslaugas, patiektas už šalies teritorijos ribų, neturi būti įskaitomas į registravimuisi nustatytą 155 000 Lt ribą.

 

VMI prie FM inf.

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!