Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Dėl VMI prie FM viršininko 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. VA-16 „Dėl naftos produktų, bioproduktų, kitų degiųjų skystų produktų ir gamtinių dujų apskaitos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo 2014 08 14

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) informuoja, kad Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2014 m. rugpjūčio 4 d. įsakymu Nr. VA-62 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. VA-16 „Dėl Naftos produktų, bioproduktų, kitų degiųjų skystų produktų ir gamtinių dujų apskaitos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo" (toliau ― įsakymas) numatyta, kad ūkio subjektai, turintys licencijas, nurodytas Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse, vykdyti keleivių ir (ar) krovinių vežimo už atlygį veiklą ir naudojantys naftos produktus, bioproduktus, kitus degiuosius skystus produktus tik standartinėse gamintojo prie visų to paties tipo motorinių transporto priemonių nuolatinai pritvirtintose ir gamintojo techniniuose dokumentuose nurodytose variklių degalų talpyklose, turi naudojamų degalų apskaitą tvarkyti taip, kad būtų galima nustatyti į atitinkamos transporto priemonės degalų bakus įpilto ir toje transporto priemonėje sunaudoto ir/arba iš transporto priemonės degalų bakų išpilto kuro kiekį.

 

Apskaitant degalų sunaudojimą, turi būti kaupiami duomenys apie kilometrų skaitiklio rodmenis ataskaitinio laikotarpio, ne ilgesnio kaip kalendorinis mėnuo, pradžioje ir pabaigoje, taip pat kaupiami dokumentai, pagrindžiantys degalų įsigijimą ir degalų sunaudojimą atitinkamoje transporto priemonėje.

 

Įsakyme taip pat įtvirtinta, kokie duomenys turi būti kaupiami degalų išpylimo iš transporto priemonės atveju, įskaitant būtinus transporto priemonės remonto atvejus.

 

Be to, atsižvelgiant į euro įvedimą Lietuvos Respublikoje, įsakyme numatyta, kad, pildant Degalinės mėnesio operacijų ataskaitos AKC410 formą, sumos turi būti nurodomos valiuta, kuri Lietuvos Respublikoje einamuoju laikotarpiu yra teisėta mokėjimo priemonė.

 

Informacinis pranešimas yra paskelbtas VMI prie FM interneto svetainėje.

 

Informaciją parengė
Teisės departamentas

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!