Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Komercinio NT mokestį už 2024 m. reikia deklaruoti per EDS ir sumokėti iki vasario 17 d. 2025 01 14

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad įmonės ir gyventojai, turintys komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą (NT), už 2024 m. komercinio NT mokestį turi deklaruoti per Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS) ir sumokėti iki vasario 17 d.

 

„Kad klientams būtų paprasčiau ir jie nepraleistų termino, jau pradėjome siųsti išankstinius pranešimus per Mano VMI pagal turimus preliminarius registrų duomenis. Šią savaitę pranešimų sulauks apie 9 tūkst. gyventojų“, - teigia VMI vadovės pavaduotojas Martynas Endrijaitis, pridurdamas, kad, jei mokesčio mokėti nereikia, apie tai reikia informuoti VMI, pateikiant dokumentus dėl lengvatos.

 

Preliminariais duomenimis šiais metais deklaruoti ir sumokėti šį mokestį turi apie 31,4 tūkst. gyventojų ir 27,8 tūkst. įmonių. 3,4 tūkst. savininkų jau deklaravo virš 10,7 mln. eurų mokesčio. Praėjusias metais beveik 65 tūkst. NT savininkų deklaravo 144,6 mln. eurų.

 

VMI atstovas primena, kad tai padaryti turi įmonės už joms priklausantį ir iš gyventojų perimtą turtą, o gyventojai – už komercinės paskirties pastatus ir patalpas (pvz. viešbučio, poilsio, paslaugų).

 

Komercinio NT deklaravimas ir sumokėjimas


Mokesčio suma priklauso nuo visų turimų komercinės paskirties NT bendros mokestinės vertės ir konkrečių savivaldybių, kuriose yra NT, nustatytų tarifų – nuo 0,5 irki 3 proc.

 

  • Mokestinę NT vertę sužinosite suvedę NT unikalų numerį čia.
  • NT unikalų numerį rasite pagal NT adresą čia.
  • 2024 m. savivaldybių nustatytus mokesčio tarifus bei lengvatas rasite čia.

Deklaracija (KIT711) teikiama per EDS, nurodant kiekvienoje savivaldybėje esančio komercinio NT bendrą mokestinę vertę, savivaldybės tarifą ir, jei taikoma, savivaldybės lengvatos dydį[1]. Mokėtina suma apskaičiuojama automatiškai ir pateikus deklaraciją taip pat matoma Mano VMI, kur patogu ją sumokėti. Visus mokėjimo būdus rasite čia.

 

Naudinga informacija komercinio NT savininkams

 

Konsultacijos aktualiais mokesčių klausimais teikiame telefonu +370 5 260 5060. Paslaugos ir konsultacijos klientų aptarnavimo padaliniuose - su išankstine rezervacija.

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!