Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 29 d. nutarimo Nr. 780 pakeitimo 2015 08 31

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informuoja apie priimtą ir paskelbtą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 19 d. nutarimą Nr. 878 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 29 d. nutarimo Nr. 780 „Dėl Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo" (toliau – nutarimo pakeitimas), kuriuo nustatytas šis esminis pakeitimas:

 

Siekiant supaprastinti PVM sąskaitų faktūrų išrašymą daugiabučių patalpų savininkams, dalyvaujantiems daugiabučių namų atnaujinimo projektuose, Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo taisyklės papildytos 19.6 papunkčiu.

 

Jame nurodyta, kad PVM sąskaita faktūra nenaudojama, kai daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams fiziniams asmenims, kurie pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą nėra apmokestinamieji asmenys, teikiamos (tiekiamos) daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo), administravimo ir kitos paslaugos (prekės), susijusios su daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimu.

 

Tokie projektai vykdomi pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymą ir Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gruodžio 16 d. nutarimu Nr. 1725 „Dėl Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių patvirtinimo ir daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektui įgyvendinti skirto kaupiamojo įnašo ir (ar) kitų įmokų didžiausios mėnesinės įmokos nustatymo".

 

Tai reiškia, kad PVM sąskaitų faktūrų nenaudos tiek rangovas, PVM mokėtojas, už savo suteiktas paslaugas (patiektas prekes), tiek administratorius, PVM mokėtojas, už suteiktas administravimo ar kitas paslaugas (prekes) daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams - fiziniams asmenims, nevykdantiems ekonominės veiklos, t. y. gyventojams, dalyvaujantiems aukščiau nurodytuose daugiabučių namų atnaujinimo projektuose.

 

Nutarimo pakeitimo įsigaliojimo data - 2015 m. rugpjūčio 22 d.

 

Šis informacinis pranešimas paskelbtas 2015 m. rugpjūčio 27 d. VMI prie FM rašte Nr. (18.2-31-2) RM-18893.

 

VMI prie FM inf.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!