Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Apie prievoles mokesčių mokėtojams, kurie nuo 2025 m. gegužės 1 d., neįsiregistravo PVM mokėtojais, taikančiais smulkiojo verslo schemą 2025 05 14

Dėl neįsiregistravimo PVM mokėtojais, taikančiais smulkiojo verslo schemą Lietuvoje nuo 2025-05-01, ir susijusių prievolių

 

Informuojame, kad atsižvelgiant į 2024 m. balandžio 10 d. priimtą Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo Nr. IX-751 2, 13, 15, 28, 31, 32, 40, 57, 58, 64, 71, 71-1, 72, 74, 75, 77, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 88-1, 89-1, 92, 95, 97, 98, 106, 117, 118 straipsnių ir 2 priedo pakeitimo ir Įstatymo papildymo 71-2, 74-1 ir 88-3 straipsniais įstatymas Nr. XV-155, kurio nuostatos įsigaliojo nuo 2025 m. gegužės 1 d., Lietuvos apmokestinamiesiems asmenims nuo 2025 m. gegužės 1 d. nustatyta prievolė registruotis PVM mokėtojais dėl paslaugų įsigijimo iš užsienio valstybių ar paslaugų teikimo kitose valstybėse narėse tikslais, taip pat prekių įsigijimo iš kitos valstybės narės tikslais.

 

Atsiradus prievolei smulkiajam verslui registruotis PVM mokėtoju paslaugų įsigijimo iš užsienio valstybių ar paslaugų teikimo kitose valstybėse narėse tikslais, taip pat prekių įsigijimo iš kitos valstybės narės tikslais, jis galės toliau neapmokestinti PVM savo tiekiamų prekių ir (arba) teikiamų paslaugų, jeigu pasirinks taikyti ir tenkins smulkiojo verslo schemos Lietuvoje taikymui nustatytas sąlygas.

 

Atkreipiame dėmesį, kad mokesčių mokėtojams, kurie dėl techninių kliūčių laiku, t. y. nuo 2025 m. gegužės 1 d., neįsiregistravo PVM mokėtojais, taikančiais smulkiojo verslo schemą Lietuvoje, už laikotarpį iki įregistravimo PVM mokėtojais, taikančiais smulkiojo verslo schemą Lietuvoje, nebus prievolės už tiekiamas prekes ir (arba) teikiamas paslaugas skaičiuoti PVM ir jį sumokėti (t. y. apmokestinti PVM savo tiekiamų prekių ir (arba) teikiamų paslaugų), su sąlyga, kad tokie mokesčių mokėtojai neprivalo registruotis PVM mokėtojais pagal PVM įstatymo 71 straipsnio nuostatas dėl to, kad bendra atlygio už vykdant ekonominę veiklą šalies teritorijoje patiektas prekes ir (arba) suteiktas paslaugas suma per praėjusius kalendorinius metus neviršijo 45 000 eurų ir /ar einamaisiais kalendoriniais metais neviršija 45 000 eurų.

 

 

Daugiau informacijos rasite VMI prie FM 2025-05-12 rašte Nr. RM-23913

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!