Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Pakeista Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 20 straipsnio 7 dalis 2026 06 15

Informacinis pranešimas: Dėl LR GPM įstatymo 20 straipsnio 7 dalies pakeitimo įstatymo


Informuojame, kad Lietuvos Respublikos Seimas 2026 m. birželio 4 dieną priėmė:

 

Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo Nr. IX-1007 20 straipsnio pakeitimo įstatymą Nr. XV-985 (toliau — Pakeitimo įstatymas). Pakeitimo įstatymas įsigaliojo 2026 m. birželio 11 d., jo nuostatos taikomos apskaičiuojant ir deklaruojant 2026 m. mokestinio laikotarpio pajamas.

 

Pakeitimo įstatymu pakeistas Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo (toliau — GPMĮ)  20 straipsnio 7 punktas:

 

„GMP yra lygios gyventojo mokestinio laikotarpio apmokestinamųjų pajamų, išskyrus apmokestinamąsias pajamas, kurioms taikomas šio Įstatymo 6 straipsnio 7 dalyje nustatytas mokesčio tarifas, pajamas, nuo kurių mokestis sumokėtas įsigyjant verslo liudijimą, taip pat išmokas, mokamas pasibaigus ar nutraukus gyvybės draudimo ar pensijų kaupimo sutartį, neviršijančias sumokėtų įmokų dydžio, sumai, neatėmus šio Įstatymo 21 straipsnyje nurodytų išlaidų ir gyventojui taikytino MNPD.“

 

Apskaičiuojant gyventojo metines pajamas (toliau — GMP), lemiančias taikytino metinio neapmokestinamojo pajamų dydžio sumą (toliau — MNPD), yra įskaičiuojamos visos per mokestinį laikotarpį gautos (uždirbtos) apmokestinamosios pajamos, išskyrus:

 

1.1. išmokas, mokamas pasibaigus ar nutraukus gyvybės draudimo ar pensijų kaupimo sutartį, neviršijančias sumokėtų įmokų sumos;

 

1.2. pajamas, nuo kurių pajamų mokestis sumokėtas įsigyjant verslo liudijimą;

 

1.3. pajamas už parduotas ar kitaip perleistas nuosavybėn ne individualios veiklos atliekas (kaip jos suprantamos pagal Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymą), apmokestintas taikant 5 proc. pajamų mokesčio tarifą.

 

GMP suma yra lygi apmokestinamųjų pajamų sumai, neatėmus iš jos MNPD ir GPMĮ 21 straipsnyje nurodytų mokestiniu laikotarpiu patirtų išlaidų

 

Daugiau informacijos rasite VMI prie FM 2026-06-12 rašte Nr. RTD-13.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!