Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Nuo 2024 m. sausio 18 d. keičiasi kuro, kuriam taikomos akcizų lengvatos, žymėjimas ir kontrolė 2023 11 07

Dėl kuro, kuriam taikomos akcizų lengvatos, žymėjimo ir kontrolės

 

Informuojame, kad Europos Komisija, atlikusi Direktyvos 95/60/EB1[1] peržiūrą, priėmė 2022 m. sausio 17 d. Komisijos įgyvendinimo sprendimą (ES) 2022/197[2] (toliau - Sprendimas), kuriuo nuo 2024 m. sausio 18 d. Europos Sąjungos valstybėse narėse nustatomas naujas gazolių ir žibalo bendrasis mokestinis žymiklis – „ACCUTRACE™ PLUS“.

 

Pažymime, kad įgyvendinant Sprendimą buvo pakeisti Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymai, skirti reglamentuoti kuro, kuriam taikomos akcizų lengvatos, žymėjimą[3] ir žymėto kuro kontrolę[4], kuriuose nustatoma, kad:

 

  • nudažytu ir tik žymikliu „Solvent Yellow 124“ pažymėtu kuru nebus leidžiama prekiauti nuo 2024 m. sausio 18 d.;
  • nuo 2024 m. sausio 18 d. žymikliu „Solvent Yellow 124“ pažymėtas kuras privalės būti naudojamas tik pagal paskirtį, kuriai šis kuras buvo skirtas iki 2024 m. sausio 18 d.

 

Taigi, nuo 2024 m. sausio 18 d. tik žymikliu „Solvent Yellow 124“:

  • pažymėtu kuru prekiauti draudžiama, nes toks kuras nebus laikomas tinkamai pažymėtu;
  • pažymėtą, ne prekyboje esantį kurą, galima suvartoti pagal paskirtį, kuriai iki 2024 m. sausio 18 d. šis kuras buvo skirtas (pavyzdžiui, šildymui, žemės ūkio veiklai).

Atkreipiame dėmesį, kad visa aktuali informacija dėl žymiklio „ACCUTRACE™ PLUS“ pateikiama gamintojo internetiniame puslapyje[5].

 

 

 

 

Šis informacinis pranešimas pateiktas VMI prie FM 2023-11-06 rašte Nr. (18.2-31-2 Mr) RM-37780.

 

Informaciją parengė

Teisės departamentas

 

[1] 1995 m. lapkričio 27 d. Tarybos direktyva 95/60/EB dėl gazolių ir žibalo žymėjimo mokesčių tikslams.

[2] Kuriuo nustatomas gazolių ir žibalo bendrasis mokestinis žymiklis.

[3] Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2015 m. gruodžio 1 d. įsakymas Nr. 1-279 „Dėl Kuro, kuriam taikomos akcizų lengvatos, žymėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

[4] Lietuvos Respublikos energetikos ministro, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. lapkričio 9 d. įsakymas Nr. 1-253/1V-884 „Dėl Kuro, kuriam taikomos akcizų lengvatos, kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!