Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Mokesčių naujienos

split_long.png
Pakeistos Pridėtinės vertės mokesčio deklaracijos ir kitų su šiuo mokesčiu susijusių formų bei jų užpildymo taisyklės 2026 01 02

Dėl VMI prie FM viršininko įsakymo Nr. VA-29 pakeitimo

 

Informuojame, kad Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2025 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. VA-129 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004 m. kovo 1 d. įsakymo Nr. VA-29 „Dėl pridėtinės vertės mokesčio deklaracijos ir kitų su šiuo mokesčiu susijusių formų bei jų užpildymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ (toliau – Įsakymas), kuris įsigalios nuo 2026 m. sausio 1 d., buvo pakeistos PVM deklaracijos FR0600 forma (toliau – FR0600 forma), PVM mokėtoju neįregistruoto asmens mokėtino PVM apyskaitos FR0608 forma (toliau – FR0608 forma) ir Žemės ūkio produkcijos ir (ar) paslaugų pirkimo iš ūkininkų, kuriems taikoma kompensacinio PVM tarifo schema, ataskaitos FR0617K forma (toliau – FR0617K forma). Taip pat buvo pakeistos ir papildytos šių formų užpildymo ir pateikimo taisyklės.

 

Įsakymas parengtas atsižvelgiant į 2025 m. birželio 17 d. priimtą Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo Nr. IX-751 19 straipsnio pakeitimo įstatymą Nr. XV-287 (toliau - PVM įstatymas), kuris įsigalios 2026 m. sausio 1 d. PVM įstatymą galite rasti čia.

 

Pagal PVM įstatymo nuostatas, nuo 2026 m. sausio 1 d. vietoje šiuo metu taikomo lengvatinio 9 proc. PVM tarifo bus taikomas lengvatinis 12 proc. PVM tarifas. Todėl atsižvelgiant į tai FR0600 forma papildyta 29A laukeliu, skirtu pardavimo PVM sumai apskaičiuotai nuo deklaruotos šalies teritorijoje suteiktų paslaugų, apmokestinamų lengvatiniu 12 proc. PVM tarifu, apmokestinamosios vertės, deklaravimui. FR0608 forma papildyta 2 naujais laukeliais: 8A laukelis skirtas deklaruoti suteiktų paslaugų, apmokestinamų lengvatiniu 12 proc. PVM tarifu, apmokestinamajai vertei bei 12A – PVM sumai, apskaičiuotai taikant lengvatinį 12 proc. PVM tarifą. Taip pat redakcinio pobūdžio pakeitimai atlikti FR0617K formoje bei visų šių formų pildymo ir pateikimo taisyklėse.

 

Įsakymą galite rasti čia.

 

Daugiau informacijos rašte 2025-12-30 Nr.(18.2-31-2Mr) RM-56044.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!