Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Verslas

split_long.png
Savarankiškai dirbantiesiems – „Sodros" įmokų suvienodinimas 2017 06 02

Siekiant paskatinti verslumą ir susigrąžinti išvykusius tautiečius, siūloma pirmą kartą pradedantiems savarankišką veiklą asmenims vienerius metus leisti nemokėti socialinio draudimo įmokų, neparandant socialinio draudimo garantijų.

 

Mažinant mokestinę naštą mažiausias pajamas gaunantiems savarankiškai dirbančių asmenų, siūloma nustatyti, kad visi savarankiškai dirbantys asmenys socialinio draudimo įmokas mokės nuo pusės gautų pajamų, netaikant įmokų „grindų" (šiuo metu „grindys" yra MMA dydžio).

 

Dirbantiems pagal verslo liudijimus ir šeimynų dalyviams įmokų mokėjimo tvarka nesikeis.
 
Pasak socialinės apsaugos ir darbo ministro Lino Kukuraičio, priėmus pakeitimus, mažės mokestinė našta individualių įmonių savininkams, mažųjų bendrijų, tikrųjų ūkinių bendrijų ir komanditinių ūkinių bendrijų nariams, ūkininkams, asmenims, gaunantiems pajamas pagal autorines sutartis, iš sporto ar atlikėjo veiklos.

 

Vykdantiems individualią veiklą asmenims, dirbantiems pagal verslo liudijimus, šeimynų dalyviams įmokų mokestinė bazė nesikeis.
 
Kadangi šiuo metu taikomos lengvatos tik tam tikroms asmenų kategorijoms ir jos nepasiekia keliamų tikslų, nėra efektyvios bei socialiai teisingos, jų siūloma atsisakyti.
 
Visiems savarankiškai dirbantiems asmenims siūloma suvienodinti įmokų „lubas" - 28 VDU per metus.

 

Po pakeitimų savarankiškai dirbantys asmenys, gavę metines mokestines pajamas, didesnes nei 28 VDU (2017 metams patvirtintas VDU, taikomas apdraustųjų asmenų socialinio draudimo įmokų bazei skaičiuoti - 741,2 Eur. 28 VDU - 20 753,6 Eur), nuo viršijančių šią sumą pajamų socialinio draudimo įmokų nemokės.
 
„Taigi, priėmus pakeitimus, savarankiškai dirbantys žmonės, per metus gaudami iki 41,5 tūkstančių eurų mokestinių pajamų, mokės iki perpus mažesnes socialinio draudimo įmokas, negu pagal iki pokyčių galiojusią tvarką. Viršijus šią sumą, socialinio draudimo įmokos išliks tokio paties dydžio kaip yra dabar", - apibendrino L. Kukuraitis.
 
Skaičiuojant pagal 2017 metams patvirtinus dydžius, metinė įmokų suma neviršytų 7824 Eur.
 
Priėmus pakeitimus, iš individualios įmonės savininko, deklaravusio pajamas, mažesnes nei minimali mėnesinė alga, nebus reikalaujama sumokėti įmokų nuo minimalios mėnesinės algos.

 

Toks savininkas turės sumokėti įmokas tik nuo pusės deklaruotų pajamų.
 
Taip pat neliks minimalių ligos, motinystės, nedarbo ir nelaimingų atsitikimų išmokų dydžių (šiuo metu ligos išmoka per mėnesį negali būti mažesnė negu 15 proc. VDU, tėvystės, vaiko priežiūros išmoka - ne mažesnė nei 20 proc. VDU, nedarbo draudimo išmokos pastovioji dalis yra VRP dydžio).

 

Žmonės gaus išmokas iš „Sodros" paskaičiuotas pagal sumokėtas įmokas.
 
 

 

SADM Ryšių su visuomene skyriaus inf.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!