Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Verslas

split_long.png
NT mokesčiui sumokėti – iki gruodžio 15 d. Kokiais atvejais šio mokesčio mokėti nereikia? 2021 12 10

 

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad 25,6 tūkst. gyventojų pateikti NTM deklaracijas ir sumokėti mokestį turi dar savaitę laiko – iki gruodžio 15 d.

 

Deklaracijas pateikti reikia per Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), o sumokėti prisijungus prie Mano VMI ar kitu gyventojui patogiu būdu.

 

„Gyventojams, turintiems nuosavo NT, būtina ne tik savarankiškai persiskaičiuoti, ar jų turto bendra mokestinė vertė neviršija neapmokestinamosios 150 tūkst. eurų ribos, tačiau taip pat pasitikrinti, ar pateikti visi duomenys atitinkamuose savivaldybių ir kituose registruose, pagal kuriuos gali būti taikoma lengvata,“ – pažymi VMI viršininko pavaduotojas Dr. Martynas Endrijaitis, pridurdamas, jog pasitaiko atvejų, kai VMI neturi visos informacijos, todėl gyventojams gali reikėti pateikti papildomus dokumentus, kurie pagrįstų lengvatą.

 

VMI pateikia 7 atvejus, kuomet NTM mokėti gyventojams nereikia:

  1. Asmenims, auginantiems tris ir daugiau vaikų (įvaikių) iki 18 metų, ir asmenims, auginantiems neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų, taip pat vyresnį neįgalų vaiką (įvaikį), kuriam nustatytas specialusis nuolatinės slaugos poreikis, kurių NT bendra mokestinė vertė neviršija 200 tūkst. eurų ribos.
  2. Jei gyventojas savo NT (ar jo dalį) naudoja socialinei globai ir socialinei priežiūrai ar švietimo darbui.
  3. Jei meno kūrėjas savo turimą NT (ar jo dalį) naudoja individualiai kūrybinei veiklai, t. y. kaip dirbtuves/studiją.
  4. Jei gyventojas savo NT (ar jo dalį) naudoja pajamoms iš žemės ūkio veiklos uždirbti (pvz. vykdo žemės ūkio veiklą ir jam priklausantys pagalbinio ūkio paskirties pastatai ir garažas yra naudojami ūkio veikloje), taip pat už turtą, esantį kapinių teritorijoje.
  5. Jei gyventojas savo turtą (ar jo dalį) nuomoja įmonei ir yra sudaręs nuomos sutartį ilgesniam nei 1 mėn. laikotarpiui.
  6. Sutuoktinių bendras turtas viršija nustatytą neapmokestinamąją ribą, tačiau Nekilnojamojo turto registre jie yra įregistravę bendrąją jungtinę sutuoktinių nuosavybę ir kiekvienam iš jų yra individualiai taikoma neapmokestinamoji riba. Kitaip tariant, jų bendra turto mokestinė vertė iki 300 tūkst. eurų nėra apmokestinama.
  7. Jei NT statyba neužbaigta ir tokio NT gyventojas faktiškai nenaudoja.

 

VMI primena, jog NT vertę sužinoti galima VĮ „Registrų centras“ (RC) internetinėje svetainėje suvedus NT adresą, pagal kurį surandamas NT unikalus numeris (unikalaus numerio paieška čia).

 

Suvedus NT unikalų numerį – surandama mokestinė NT vertė (NT vertės paieška čia).

 

Atsakymus į aktualiausius klausimus apie NT mokestį rasite www.vmi.lt > Gyventojo nekilnojamojo turto mokesčio deklaracija KIT715. Informacija mokesčių klausimais teikiama numeriu 1882 (+370 5 260 5060). Apsilankymui VMI aptarnavimo padaliniuose būtina išankstinė registracija.

 

VMi prie FM inf.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!