Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Lietuvoje

split_long.png
Įsigaliojo atliekų tvarkymo ir apskaitos naujovės 2017 01 02
 Viena pagrindinių naujovių – tai, kad vykdyti atliekų susidarymo apskaitą ir teikti metines ataskaitas Aplinkos apsaugos agentūrai jau privalės ir su maisto ruošimu bei prekyba susijusios įmonės (viešbučiai, moteliai, restoranai, kavinės ir kt.), kuriose per kalendorinius metus susidaro daugiau kaip 5 tonos viešojo maitinimo atliekų ar vartoti netinkamų maisto produktų.

 

Kita naujovė – metines ataskaitas apie pavojingų atliekų susidarymą Aplinkos apsaugos agentūrai turės teikti visos įmonės, kuriose susidaro tokių atliekų, nepriklausomai nuo jų kiekio.

 

Pagal dabar galiojančias Atliekų susidarymo ir tvarkymo apskaitos ir ataskaitų teikimo taisykles tokias ataskaitas reikia teikti tuo atveju, jeigu susidaro daugiau kaip 0,6 tonos pavojingų atliekų per metus.

 

Atliekų tvarkymo apskaitos galės nevykdyti įmonės, kurioms atliekų tvarkymas nėra pagrindinė veikla ir kurios ne dažniau kaip kartą per savaitę pagal sutartį teikia atliekų vežimo paslaugą ir nėra vežamų atliekų turėtojos. Įmonės, norinčios transportuoti atliekas daugiau negu kartą per savaitę, turės užsiregistruoti Atliekų tvarkytojų valstybės registre kaip atliekų tvarkytojai (atliekų vežėjai).

 

Naujosios taisyklės taip pat papildytos reikalavimu pateikti daugiau informacijos apie atliekas jų tvarkytojui pristačiusį fizinį ar juridinį asmenį. Atliekų tvarkymo apskaitos žurnalo skiltyje „Kodas“ turės būti pažymėtas atliekų turėtojo (darytojo, vežėjo, surinkėjo, kito atliekų tvarkytojo, tarpininko ar prekiautojo atliekomis) kodas.

 

Jeigu atliekos gautos iš juridinio asmens ar jo padalinio – jo JAR kodas, jeigu iš individualią veiklą vykdančio fizinio asmens arba gyventojo – jo paso arba asmens tapatybės kortelės numeris.

 

Šios skilties nereikia pildyti, jeigu atliekos gautos iš gyventojų grupės. Jeigu atliekos gautos iš kitos šalies, reikės nurodyti tos šalies atliekų turėtojo (juridinio ar fizinio asmens), iš kurio buvo gautos atliekos, identifikacinį kodą.

Aplinkos ministerijos inf.
 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!