Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Lietuvoje

split_long.png
Apie mokesčių deklaracijų teikimą elektroniniu būdu nuo 2016-10-01 2016 09 29

 1. Kokia mokesčių deklaracijų pateikimo VMI tvarka nuo 2016-10-01?  


Nuo 2016-10-01 mokesčių mokėtojai – Lietuvos juridiniai asmenys – visas mokesčių deklaracijas VMI privalės teikti tik elektroniniu būdu, išskyrus, kai:

  • elektroninis pateikimo būdas lemtų akivaizdžiai neproporcingą administracinę naštą;
  • pateikti elektroniniu būdu neįmanoma dėl objektyvių priežasčių, t. y. atitinkamos deklaracijos užpildymo taisyklės nenumato elektroninio pateikimo būdo arba numatytas alternatyvus atitinkamos deklaracijos pateikimo būdas ir tvarka.

Deklaracijų, kurias asmenys nuo 2016-10-01 privalo teikti tik elektroniniu būdu, sąrašas skelbiamas čia.

Jeigu nesate Elektroninės deklaravimo sistemos (toliau – EDS) vartotojas, tuomet informaciją,  kaip tapti EDS vartotoju, rasite čia.

 

2. Ar po spalio 1 dienos bus priimamos ir vertinamos pateiktos popierinės deklaracijos?  


Užpildytos popierinės deklaracijų formos dar galės būti teikiamos, jeigu jas teiks Lietuvos ar užsienio fiziniai asmenys.

 

Lietuvos ir užsienio juridinių asmenų pateiktos popierinės  deklaracijų formos VMI nebus priimamos, jos bus laikomos nepateiktomis ir pagal jas mokestinės prievolės nebus formuojamos, išskyrus teisės aktuose numatytas išimtis.

 

Deklaracijų, kurias asmenys nuo 2016-10-01 privalo teikti tik elektroniniu būdu, sąrašas skelbiamas čia.

 

Jeigu nesate Elektroninės deklaravimo sistemos (toliau – EDS) vartotojas, tuomet informaciją kaip tapti EDS vartotoju, rasite čia.

 

3. Kokiu būdu po spalio 1 dienos mokesčių mokėtojas turės patikslinti deklaracijas už ankstesnius mokestinius laikotarpius?  


Nuo 2016-10-01 Lietuvos juridinių asmenų deklaracijos turės būti tikslinamos tik el. būdu, pateikiant tikslinimo metu galiojančią deklaracijos formos versiją, jeigu nenustatyta kitokia pateikimo tvarka.

 

Deklaracijų, kurias asmenys nuo 2016-10-01 privalo teikti tik elektroniniu būdu, sąrašas skelbiamas čia.

 

Jeigu nesate Elektroninės deklaravimo sistemos (toliau – EDS) vartotojas, tuomet informaciją kaip tapti EDS vartotoju, rasite čia.

 

4. Ar bus informuotas mokesčių mokėtojas apie deklaracijos nepriėmimą, jeigu jis pateiks popierinę deklaraciją?  


Taip, tokiu atveju mokesčių mokėtojui bus išsiųstas pranešimas, kad deklaracija yra laikoma nepriimta ir, kad mokesčių deklaracijos turi būti pateiktos tik elektroniniu būdu per Elektroninio deklaravimo sistemą.

 

VMI prie FM inf.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!