Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Lietuvoje

split_long.png
Liepos mėnesio mokesčių deklaravimo ir mokėjimo kalendorius 2015 07 30

2015 m. liepos mėn.

 

Iki liepos 20 d.

 

1. Pridėtinės vertės mokestis (PVM)  

1.1. Avansinis PVM mokėjimas

PVM mokėtojai, kurių vidutinė mokestiniam laikotarpiui tenkanti mokėtina į biudžetą PVM suma per 3 kalendorinių paeiliui einančių mėnesių laikotarpį viršijo 3 mln. eurų, vadovaujantis PVM įstatymo 90 straipsnio 2 dalies nuostatomis moka avansinį PVM mokėjimą.

1.2. Specialios schemos (telekomunikacijų, radijo ir televizijos transliavimo ir elektroniniu būdu teikiamų paslaugų apmokestinimo schema, nustatyta PVM įstatymo XII skyriaus penktajame skirsnyje) dalyviai privalo užpildyti ir pateikti 2015 m. II ketvirčio PVM deklaraciją per MOSS sistemą.

1.2.1. Specialios schemos dalyviai pagal pateiktą mokestinio laikotarpio PVM deklaraciją apskaičiuotą mokėtiną PVM sumoka eurais į specialią Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos sąskaitą, nurodytą MOSS sistemoje. Atlikdami mokėjimą, specialios schemos dalyviai privalo nurodyti MOSS sistemoje PVM deklaracijai suteiktą identifikacinį numerį (deklaracijos identifikatorių).

Šis identifikacinis numeris turi būti nurodomas ir tais atvejais, kai atliekami papildomi mokėjimai dėl ne visos iš karto sumokėtos PVM sumos ar papildomi mokėjimai dėl patikslintos PVM deklaracijos pateikimo.

 

Įmokos kodas:

1001 – Valstybinės mokesčių inspekcijos administruojami mokesčiai, mokami vienu įmokos kodu.

 

2. Angliavandenilių išteklių mokestis

2.1. Pateikiama užpildyta 2015 m. II ketvirčio Angliavandenilių išteklių mokesčio kalendorinių metų ketvirčio deklaracijos FR0566 (02 versija) forma.

Formos patvirtintos VMI prie FM viršininko 2015 m. vasario 11 d. įsakymu Nr. VA-13 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2003 m. rugpjūčio 14 d. įsakymo Nr. V-233 „Dėl naftos ir dujų išteklių mokesčio kalendorinių metų ketvirčio deklaracijos FR0566 formos bei naftos ir dujų išteklių mokesčio metinės deklaracijos FR0567 formos ir šių formų užpildymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo.

2.2. Sumokamas 2015 m. II ketvirčio naftos ir dujų mokestis.

 

Įmokos kodas:

1001 – Valstybinės mokesčių inspekcijos administruojami mokesčiai, mokami vienu įmokos kodu.

 

 Iki liepos 27 d.

(nes liepos 25 diena yra ne darbo diena)

 

1. Pridėtinės vertės mokestis              

1.1. Pateikiama 2015 m. birželio mėnesio ir 2015 m. I pusmečio PVM deklaracija (FR0600 forma), patvirtinta VMI prie FM viršininko 2004 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. VA-29 ,,Dėl pridėtinės vertės mokesčio ir kitų su šiuo mokesčiu susijusių formų bei jų užpildymo taisyklių patvirtinimo “.

1.2. Sumokamas 2015 m. birželio mėnesio ir I pusmečio PVM.

 

Įmokos kodas:

1001 – Valstybinės mokesčių inspekcijos administruojami mokesčiai, mokami vienu įmokos kodu.

 

2. Pranešimo apie atsiskaitymus už žemės ūkio produkciją su žemės ūkio produkcijos pardavėjais teikimas  

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos atsiskaitymo už žemės ūkio produkciją įstatymu prekybos įmonės kurių pajamos per paskutinius ataskaitinius metus yra 2,9 milijono eurų arba daugiau ir žemės ūkio produktų perdirbimo įmonės, kiti ūkio ir viešieji subjektai, superkantys žemės ūkio produktus apdoroti, apdirbti, perdirbti, naudoti savo ūkio reikmėms ar maitinimo poreikiams tenkinti ir (arba) parduoti ir kurių pajamos per paskutinius ataskaitinius metus yra 0,87 milijono eurų arba daugiau, kas mėnesį iki kito mėnesio 25 dienos privalo tinkamai užpildyti Pranešimo apie žemės ūkio produkcijos pirkėjo pradelstas skolas žemės ūkio produkcijos pardavėjams FR1070 formą, patvirtintą VMI prie FM viršininko 2009 m. spalio 13 d. įsakymu Nr. VA-65 „Dėl Žemės ūkio produkcijos pirkėjų informacijos apie atsiskaitymus už žemės ūkio produkciją su žemės ūkio produkcijos pardavėjais teikimo Valstybinei mokesčių inspekcijai taisyklių patvirtinimo“, ir pateikti ją atitinkamai AVMI.

 

3. Prekių tiekimo ir/ar paslaugų teikimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaita  

Pateikiama tinkamai užpildyta Prekių tiekimo ir paslaugų teikimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaitos FR0564 forma, patvirtinta 2004 m. kovo 12 d. įsakymu Nr.VA-34 ,,Dėl prekių tiekimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaitos formos ir jos pildymo, teikimo ir tikslinimo taisyklių patvirtinimo“.

 

Iki liepos 31 d.

 

1. Privalomojo sveikatos draudimo įmokos (toliau – PSD)    

Savarankiškai mokantys PSD įmokas sumoka 2015 m. liepos mėnesio PSD įmokas.

 

Įmokos kodai:

1891- Asmenų, vykdančių individualią veiklą pagal verslo liudijimus;.

1901- Kitų asmenų, savarankiškai mokančių įmokas;

1791- Asmenų, kurių žemės ūkio valdos dydis yra ne didesnis kaip 2 europinio didžio vienetai;

1921- Asmenų, kurių žemės ūkio valdos dydis yra didesnis kaip2 europinio didžio vienetai ir kurie nėra PVM mokėtojai;

1781- Nuolatinių Lietuvos gyventojų priskaičiuotos metinėje pajamų deklaracijoje

 

2. Gyventojų pajamų mokestis      

Jei mokestį išskaičiuojantis asmuo su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusias atitinkamo 
mokestinio laikotarpio mėnesio išmokas moka dalimis ir per mėnesį išmoka visą išmoką, tai mokestį
išskaičiuojantis asmuo nuo išmokų išmokėtų iki to mėnesio 15 dienos išskaičiuotą pajamų mokestį privalo sumokėti į
biudžetą iki to mėnesio 15 dienos, nuo išmokų išmokėtų nuo 15 iki to mėnesio paskutinės dienos išskaičiuotą pajamų
mokestį privalo sumokėti iki paskutinės dienos.
Analogiškai išskaičiuotas pajamų mokestis turi būti sumokamas nuo išmokų nesusijusių su darbo santykiais ar jų
esmę atitinkančiais santykiais pajamų.

Įmokų kodai:

1311 – gyventojų pajamų mokestis nuo gyventojo su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių to mokestinio laikotarpio A klasės pajamų,

1411 – gyventojų pajamų mokestis nuo gyventojo su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais nesusijusių to mokestinio laikotarpio A klasės pajamų (išskyrus turto pardavimo pajamas),

1421 - gyventojų pajamų mokestis nuo gyventojo su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais nesusijusių to mokestinio laikotarpio A klasės turto pardavimo pajamų.

 

3. Akcizai     

Sumokami 2015 m. liepos mėnesio antrojo dešimtadienio akcizai.

 

4. Mokestis už valstybinius gamtos išteklius            

4.1. Pateikiama tinkamai užpildyta 2015-04-01 - 2015-06-30 mokestinio laikotarpio Mokesčio už naudingąsias iškasenas, vandenį ir statybinį gruntą deklaracijos KIT708 forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir VMI prie FM viršininko 2006 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. D1-614/VA-99 „Dėl Lietuvos Respublikos mokesčio už valstybinius gamtos išteklius deklaracijos formų, jų pildymo ir pateikimo tvarkos patvirtinimo“.

4.2. Sumokamas 2015 m. II ketv. valstybinių gamtos išteklių naudojimo mokestis.

 

Įmokos kodas:

1001 – Valstybinės mokesčių inspekcijos administruojami deklaruojami mokesčiai, mokami vienu įmokos kodu.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!