Komentarai ir konsultacijos
Komentarai ir konsultacijos > Pakeistas Laikino prašymų telefonu priėmimo bendruoju „Sodros“ informacijos telefono numeriu karantino metu tvarkos aprašas | Spausdinti |
Pakeistas Laikino prašymų telefonu priėmimo bendruoju „Sodros“ informacijos telefono numeriu karantino metu tvarkos aprašas | 2020 05 04 |
1.2. 4 punktą išdėstau taip:
„4. Telefonu priimami tik tokie Prašymai:
4.1. prašymas skirti ligos išmoką;
4.2. prašymas skirti motinystės ar vaiko priežiūros išmoką;
4.3. prašymas skirti tėvystės išmoką;
4.4. prašymas dėl neapmokestinamojo pajamų dydžio taikymo motinystės ir vaiko priežiūros išmokai;
4.5. prašymas skirti ir mokėti vaiko išlaikymo išmoką;
4.6. prašymas dėl socialinio draudimo našlaičių pensijos skyrimo;
4.7. prašymas dėl pareigūnų ir karių valstybinės našlaičių pensijos skyrimo;
4.8. prašymas dėl kompensacijos už ypatingas darbo sąlygas skyrimo;
4.9. prašymas skirti kompensaciją dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos;
4.10. prašymas dėl socialinio draudimo pensijos skyrimo;
4.11. prašymas dėl socialinio draudimo išankstinės senatvės pensijos skyrimo;
4.12. prašymas dėl šalpos išmokos skyrimo;
4.13. prašymas dėl pensijos, kompensacijos, kompensacinės išmokos, rentos mokėjimo;
4.14. prašymas dėl nedarbo socialinio draudimo išmokos mokėjimo būdo;
4.15. prašymas pakeisti išmokos mokėjimo būdą;
4.16. prašymas pakeisti sąskaitą, į kurią mokama vaiko išlaikymo išmoka;
4.17. prašymas dėl pareigūnų ir karių valstybinės pensijos mokėjimo;
4.18. prašymas tarpininkauti gaunant duomenis apie užsienyje įgytus darbo ir/ar draudimo laikotarpius;
4.19. prašymas tarpininkauti dėl nedarbo socialinio draudimo ir darbinės veiklos laikotarpių patvirtinimo;
4.20. prašymas išduoti pažymą (norint gauti informaciją apie save);
4.21. prašymas dėl išmokos mirus pensijos/kompensacijos gavėjui.“;
1.3. 6.4 papunktį išdėstau taip:
„6.4. klientui nurodžius, kokios rūšies Prašymą nori pateikti, užpildyti Prašymą (nustatytą atitinkamos rūšies prašymo formą) pagal kliento telefonu pateiktus duomenis, paklausti ir Prašyme įrašyti, kokiu būdu (adresu) asmeniui siųsti atsakymą (sprendimą), taip pat, to prireikus, – Fondo administravimo įstaigos prašymus papildyti ar patikslinti prašymą, pateikti papildomą informaciją;“ (...)
Daugiau - https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/4ca74fa08ad211eab005936df725feed