Komentarai ir konsultacijos
Komentarai ir konsultacijos > Patvirtintos Asmenų prašymų nagrinėjimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklės | Spausdinti |
Patvirtintos Asmenų prašymų nagrinėjimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklės | 2023 02 20 |
Įsakymu nustatyta:
PAGRINDINIAI PRINCIPAI, TAIKOMI NAGRINĖJANT PRAŠYMUS IR APTARNAUJANT ASMENIS FONDO ADMINISTRAVIMO ĮSTAIGOSE
♦ pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais principais, o teikdami asmenims informaciją – Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatyme nustatytais principais. Taisyklėse nustatytų terminų pradžia ir pabaiga skaičiuojama laikantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso Pirmosios knygos IV dalies ir Viešojo administravimo įstatymo 10 straipsnio 4 dalies nuostatų.
♦ Už tinkamą asmenų aptarnavimą, prašymų nagrinėjimą atsako Fondo administravimo įstaigos, kurioje aptarnaujamas asmuo, nagrinėjamas prašymas, atitinkamų padalinių vadovai bei darbuotojai, kuriems pavesta aptarnauti asmenis, nagrinėti prašymus.
Bendrąją Taisyklių įgyvendinimo kontrolę Fondo administravimo įstaigose užtikrina Fondo valdybos skyrius, atsakingas už klientų aptarnavimo valdymą.
♦ Fondo administravimo įstaigose asmenys aptarnaujami (prašymai nagrinėjami) pagal atitinkamos Fondo administravimo įstaigos kompetenciją.
♦ Fondo administravimo įstaigoje asmenims prieinamame informaciniame stende ir Fondo valdybos interneto svetainės dalyje, skirtoje atitinkamai Fondo administravimo įstaigai, privalo būti skelbiama informacija, nurodyta Vyriausybės patvirtintų asmenų aptarnavimo taisyklių 12 punkte.
♦ Draudžiama atsisakyti nagrinėti prašymus dėl to, kad nėra šias funkcijas atliekančio darbuotojo.
Fondo administravimo įstaigos direktorius, jo pavaduotojai, padalinių vadovai privalo užtikrinti, kad darbuotojų komandiruočių, mokymų, atostogų ar ligos metu ir kitais nebuvimo tarnyboje (darbe) atvejais prašymus nagrinėti būtų pavesta kitiems darbuotojams.
Fondo administravimo įstaigoje turi būti užtikrinta, kad asmenys, norintys prašymą pateikti asmeniškai ir būti aptarnauti, galėtų tai padaryti per Fondo administravimo įstaigos visą darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu, ir ne mažiau kaip vieną papildomą valandą per savaitę prieš arba po Fondo administravimo įstaigos darbo dienos laiko. Asmenų aptarnavimo Fondo administravimo įstaigoje laiką tvirtina atitinkamos Fondo administravimo įstaigos direktorius.
Rašytiniai prašymai elektroniniais ryšiais Fondo administravimo įstaigoms gali būti teikiami bet kuriuo paros metu visomis savaitės dienomis, išskyrus Taisyklių 33.1.2 papunktyje nurodytu būdu. (...)
Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/332bbcd0ad4011ed8df094f359a60216